Rover 216 Coupe, Mettler ( autosloop ) schijndel
Rover 216 Coupe, Mettler ( autosloop ) schijndel
Ik was bij de mettler en hoorde dat daar een total loss mg zr stond, wilde kijken voor zijn sideskirts maar dat was ook niks meer.
Nu keek ik daar rond en zag een oude rode rover 216 coupe staan, met achterspoiler achterlip, X power sticker vooruit en mg-r op de zij- achterruit... Wie o wie heeft er een ongelukje gehad?
Nu keek ik daar rond en zag een oude rode rover 216 coupe staan, met achterspoiler achterlip, X power sticker vooruit en mg-r op de zij- achterruit... Wie o wie heeft er een ongelukje gehad?
- Silly CVT
- MG-R Freak
- Contacteer:
Heej.. chill joh!! Was maar een vraagje én wie weet is het kenteken nog te achterhalen...jaish112 schreef: euh...... beter lezen sil..... deze coupe staat dus op DE SLOOP!!!!!

Als je het niet vraagt weet je het niet en JA ik had allang gelezen dat ie op de sloop stond.

Doet me denken @ Bierbal:
Zat de T-bar er nog in?? Dat ding wat onder de dakpanelen zit.

haha ik weet niet of je dat wil. alhoewel ik soms ook wel benieuwd ben naar mijn 114... (die staat op de foto hierboven trouwens links, nog net te zien
)
Syl, deze staat al in de lijst...

Syl, deze staat al in de lijst...
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
-
- The Big Boss
Ben net ff naar Schijndel gereden om te kijken, en het is em idd.
Kreeg toch wel een brok in mijn keel om hem daar zo te zien staan
, helemaal ontdaan van alle bruikbare onderdelen. Het was alleen nog maar een kale carosserie.
Daarom heb ik ook geen foto's genomen, wil ik jullie als liefhebbers niet aandoen en ik herinner hem liever zoals ie was...
Kreeg toch wel een brok in mijn keel om hem daar zo te zien staan

Daarom heb ik ook geen foto's genomen, wil ik jullie als liefhebbers niet aandoen en ik herinner hem liever zoals ie was...