Ik ben degene met een rover 114 gti crossauto.. jaja is weer een keer wat anders..
Inmiddels heb ik de motorsteun vervangen, 118gtr bedankt ! Erg makkelijk trouwens!
Hieronder de foto zoals ik hem kocht.. hij zit er nu al een stuk beter uit..

28-03-07
Gister al de hele dag bezig geweest om te starten.. allemaal slechte accu's dachten wij.. dus nieuwe ( 2de hands accu ) opgehaald en aangesloten.. en ja weer NIX.. alleen een tikje en een halve slag..
De massakabels bleken niet goed te gaan met verroeste boutjes.. startkabels erbij.. en ja hoor.. er kwam leven in het ding.. alleen hij viel stationair uit..
Startkabels opgeruimd en ik wou even uitstappen.. laat het gas los.. en huh? hij valt uit.. nou lekker dan.. toen nog maar een keer startkabels erbij en een stukje gaan rijden..
Jongens.. wat een mooi gevoel! het is echt een rap bakkie.. en een ziek mooi geluid.. en het mooie was.. toen de auto warm was.. bleef die perfect stationair draaien.. dus ik denk dat we even de gaskabel wat spannen om de auto ook koud stationnair te laten draaien..
Nu komt mijn vraag over de temperatuur meter:
De auto is gebruikt voor circuit racen.. nu hebben ze het complete dashbord en zekerings kast eruit gehaald.. hij is echt helemaal kaal van binnen..
Ik kan dus ook niet zien hoe warm de auto wordt.. en dat bevalt mij totaal niet.. Ik weet wel waar de stekker zit van de temperatuur..

Weten jullie of ik rechtstreeks op die draadjes.. een temperatuur meter kan aansluiten?
Als ik compleet dashbord met tellers en meters zou halen.. is dit dan zonder zekering aan te sluiten?
Alvast bedankt!
Greetz Ben