[620i] vering stugger maken?

618 620 623 820 825 827
Plaats reactie
mark_m

[620i] vering stugger maken?

Bericht door mark_m »

ik rijdt nog steeds in de 620,regenlekkage is gelukkig opgelost.

wat echter wel erger lijkt te worden is zn weggedrag,ik reed van het weekeind over de brug bij het hellegatseplein (moerdijkbrug?) richting rotterdam.
het waaide een beetje en ik reed op de linkerbaan met 145km/h,je heb allemaal ribbeltjes in het wegdek zitten waardoor alles gaat trillen als een gek,met andere auto's heb ik op dit stuk geen problemen (met de kangoo 160km/h zonder problemen).

mn 620 wel :evil: ,ik merkte dat de auto zeer instabiel word,wil echt alle kanten op behalve de juiste dus je bent als een gek aan het corrigeren,en samen met de standaard veel te veel stuurbekrachtiging en gebrek aan "feeling"met het wegdek echt angstaanjagend
gelijk weer de rechterbaan genomen en met 100 verder gegaan.

anyway,ik heb al 4 nieuwe banden van michelin,is al een keer uitgelijnd,en nu wil ik hem stugger afgeveerd krijgen.

moet ik hiervoor alleen nieuwe schokdempers nemen,of word het een complete set met veren inclusief? de hoogte vind ik af fabriek prima zo
meer menden ervaringen met het "zoekerige" en instabiele gedrag op de snelweg?
mark_m

Bericht door mark_m »

dat bedoel ik,je vliegt gewoon van de baan af.

maar als dit gebruikelijk is aan deze auto zal er dan ook een oorzaak van zijn?
versleten draagarmrubbers,speling in stuurhuis,schokbrekers kapot?

want dan lijkt het mij dat de honda accord er ook last van heefd?
Laatst gewijzigd door mark_m op wo mar 21, 2007 7:41 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Hennerie

Bericht door Hennerie »

had er vandaag ook wel wat last van maarja, gewoon doorjagen :P
roverdude

Bericht door roverdude »

Bij onze 620 was dit probleem weg nadat ik zwaardere veren geplaatst had ivm zwaarder kunnen laden en trekken van een caravan. Misschien zijn je schokdempers versleten? Dan krijg je auto ook zo'n zweverig gevoel. Een 600 rijd eigenlijk vrij hard standaard maar kan bijna geen gewicht achteraan verdragen, direct hangt hij tegen de grond.

Veren en eventueel schokdempers vervangen lijkt me de enige oplossing.

Greetz
Plaats reactie