koppeling of versnelling

414 416 418 420 45
Plaats reactie
tessen416

koppeling of versnelling

Bericht door tessen416 »

Ik heb vandaag even in een andere 416 SI gereden eigenlijk om een andere reden maar er viel me meteen wat op.
Mijn 416Si is nogal moeilijk om soepel mee weg te rijden vanuit stilstand, meestal moet je aardig wat gas geven en de koppeling heel langzaam op laten komen want als ik dat niet doet begin hij te stotteren en stoten. Ook gaat het af en toe moeilijk om hetm in zn achteruit te krijgen moet soms wel 4 of 5 keer opnieuw proberen en aardig wat kracht zetten. In de rover waar ik vandaag in reed was dat totaal niet zo. Dus nu vraag ik me af of misschien mijn koppeling of versnelingsbak defect zijn. Ik heb nog 3 maanden bovag garantie op moter en versnellingsbak dus hoe kan ik testen of die nog goed is, want als dat niet het geval is moeten ze hem nog repareren voor mij en dat doe ik liever nu nog in bovag garantie tijd :D
Pieter

Bericht door Pieter »

Heeft dus van mij dus ook... tot je er een tijdje mee gereden hebt...
Bart-K
The Big Boss

Bericht door Bart-K »

probleem met de achteruit hebben idd veel Rovers last van, gewoon de pook vasthouden als je koppeling laat opkomen, dan voel je hem vanzelf in de achteruit schieten.
Dutch
MG-R Core

Bericht door Dutch »

of eerst in 3 en vanaf 3 naar de achteruit
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
Afbeelding
tessen416

Bericht door tessen416 »

Maar ik heb er nu nog garantie op dus vandaar mijn vraag. Maar ik snap ook wel dat als het niet echt kapot is dat ze het ook niet gaan repareren.
Plaats reactie