Vandaag het 1 en het ander geplaatst:
Oud:
Nieuw:
Vergelijk:
Bouten netjes gemaakt:
De Oplettende kijker zal zijn opgevallen dat er in de "oude" foto nog stofkappen om de remschijf zat, in de "Nieuw" foto niet meer.
Beide zijn verwijderd t.b.v. koeling en het feit dat 1 van de twee geluid maken door tegen de schijf aan te komen in bochten.
Tevens zijn er nieuwe remblokken geplaatst, Mintex M1144's halve race blokken, die gelukkig nog redelijk/goed werken als ze koud zijn. (Jah Dutch vandaag was eindelijk zover)
Nog wat nieuwe rubbers, stalen remleidingen en stuur kogels en de voorkant is helemaal klaar.
(zoals ook te zien is op de foto's heb ik pas de bovenste fusee kogels vervangen)
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!