De BRM had zin meer

214 216 218 220 25
Plaats reactie
lex

De BRM had zin meer

Bericht door lex »

Vrijdag avond belt mijn vrouw op dat de BRM is stil gevallen op de Sabastiaanbrug ( handige plek trouwens ) ik zat net in de nieuwe Mitsubishi Lancer intense sw van mijn ouders een JVC/mp3/usb radio te plaatsen. Dus Claudia en Rens in de Lancer gezet en hun naar huis. Konden die agenten ook weer aan het werk die stond netjes de BRM te beschermen tegen on oplettende automobilisten ( zal eerder voor dat leuke moedertje met d'r zoontje zijn dan voor de auto ). Na een half uurtje kwam de wegenwacht en inderdaad mijn vermoeden de dynamo stuk. even de accu opgeladen en met de wegenwacht achter me aan de BRM op de zaak neergezet en meteen de dynamo verwijdert. pffffff dat zijn lange dagen van s'ochtens 7 tot 21.30 met alleen 1 lunch. Vandaag bij AED in Delft een gereviseerde ruil dynamo gekocht voor 165,- en hij doet weer. Toch jammer 75.000 km in 7 jaar en dynamo stuk. Hoe lang gaat z'n ding gemiddeld mee ?

De Lancer is een erg mooie auto het is de 2.0 135 pk intense versie genoeg pit in die station erg luxe en een heerlijk sportonderstel, maar de BRM doet het toch nog beter, maar de ruimte in de Lancer is top en dat mis ik in de BRM wel een beetje.
Dutch
MG-R Core

Bericht door Dutch »

Maar de lancer ziet er niet als een geweldige sigarenrook lounge uit vanbinnen :lol:
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
Afbeelding
Frekkel
MG-R Freak

Bericht door Frekkel »

mijn dynamo is na ongeveer 85000 km vervangen, en ie vertoont soms nog rare streken nu
MG ZR S1800
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

Ik had nog een nieuwe dynamo te koop, had je heel wat pegels gescheelt.

Wel blij dat hij het zo snel weer doet
Laatst gewijzigd door 118GTR op wo feb 28, 2007 2:51 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
lex

Bericht door lex »

Ja nee he shit klote en die ligt natuurlijk ook al in Delft op de TU 200 mtr van van het gebouw waar de BRM stond en je wilde er natuurlijk maar 50 euro voor hebben :wall: .
Ik raak altijd een beetje in de stress als een Rover me laat staan waardoor ik niet meer zo helder kan nadenken en niet eerst even op MG-R een berichtje achter laat. Jouke volgende keer (ik ga er vanuit dat die niet komt ) zal ik meteen aan je denken.

Oja vraagje: heb jij wat met dat Racing team van 3ME te doen, ik heb vandaag vernomen dat het hele project bij ons wordt ingehuist en laat ik nou het beheer over dat hok hebben. Krijg ik eindelijk mijn BRUG om te sleutelen en snap-on gereedschap ( ik heb alle sleutels niet doorvertellen hoor ). De Nuna komt ook kan ik ook eindelijk zonnepanelen op de BRM monteren heb ik geen dynamo meer nodig :lol:
gekske

Bericht door gekske »

huh krijgen ze na jaren eindelijk weer een voertuigtechniek werkplaats bij WTB? Die hebben ze in 2002 afgebroken en de prof naar huis gestuurd (pensioen gerechtigde leeftijd) Ooit zat WTB ook in de noordwest hoek met een werkplaats om bij weg te kwijlen.... Maja IO had nieuwe huisvesting nodig (ohja schrik niet van het grote plein voor IO dat zou eigenlijk ook gebouw moeten zijn maar het geld was op. Anyhow er loopt bij mechatronica geloof ik ook een mg-r rijder rond. (Mits dat nog steeds het geval is) maar dit is way off topic geloof ik
lex

Bericht door lex »

Het geld is hier altijd op. Wat ik in de Delta gelezen heb is dat de TU een formule 3000 auto heeft of zoiets, het is een project met verschillende Faculteiten volgens mij en het team bestaat uit studenten

http://www.dutracing.nl/dutracing/index.html
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

Dat is wel een stoere onderneming idd.

De DUT auto heeft een paar maanden lang bij ons in het EWI-gebouw gestaan.

Beetje jammer is wel dat er met deze race auto nooit geraced wordt, beetje op de Top gear manier, allerlei proefen waarmee punten kunnen worden verdient.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Plaats reactie