Problemen met kachel ( wordt niet warm ) 214I

Technische informatie over MG's en Rovers.
Plaats reactie
antonio23

Problemen met kachel ( wordt niet warm ) 214I

Bericht door antonio23 »

Hoi ik heb een rover 214 I uit 1997. Nou heb ik het volgende probleem. De koppakking is onlangs vervangen maar mijn kachel wordt maar een klein beetje warm. Als ik onder het dashboard vol dan word hij binnen bij de ingaande verwarmingsbuis wel erg warm. Maar de lucht die er uit komt blijft koud. Ik hoop dat jullie weten wat dit is anders moet ik hem weer nar de garage brengen. Kost iedere keer al zat geld. En dan daarbij is het niet super warm i de auto. Alvast bedankt
schoenie
MG-R Addict
Bericht door schoenie »

is het koelsysteem ook helemaal gespoeld na het vervangen van de koppakking? mogelijk dat de radator is dichtgeslibt.
MG TF wannahave
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

Idd kan niet missen bijna, niet goed ontlucht zou ook nog kunnen, maar ik denk zelf dat je rad idd volzit met de bekende mayonaise.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
antonio23

Bericht door antonio23 »

De radiator enz. zijn tot 3 keer toe gespoeld, zou alsnog kunnen natuurlijk maar lijkt me sterk.
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

de radiateur wel jah, maar ook je kachelradiateur? Want die is nou net het probleem he.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Plaats reactie