3e remlich mg zr.. ledjes hierin..

214 216 218 220 25
Plaats reactie
pyara_pappoe

3e remlich mg zr.. ledjes hierin..

Bericht door pyara_pappoe »

hallo ,

ik zag vandaag dat er een paar ledjes van mijn derde remlicht van een mg zr... type 2e remlicht, een paar ledjes doen het niet. kan ik deze makkelijk vervangen en zo ja hoe? of moet ik helemaal een nieuwe 3e remlicht kopen om dit te vervangen. ik irriteer me eraan en het ziet er niet mooi uit. houd namelijk van eem mooie velle derde remlich die het helemaal goed doet. trouwens de 3e remlich had ik van tummeke nieuw gekocht!! maar blijkbaar is deze dus niet echt helemaal 100 % ??
Edgecrusher

Bericht door Edgecrusher »

weet je zeker dat er ledjes inzitten, meestal gewoon lampjes...
Deze kun je vaak gewoon vervangen.
Ledjes gaan zelf meestal niet kapot.
pyara_pappoe

ik weet niet wat er in die derde remlicht zit? maar hoe kan ik deze vervangen dan? moet ik me 3e remlicht openmaken? en zitten daar dan dus lampjes in? ziet er niet uit als lampjes... ?
Anton
MG-R Freak

Bericht door Anton »

Ja, daar zitten gewoon een stuk of 8 lampjes in naast elkaar.
aan de onderzijde zie je twee schroefjes zitten in het doorzichtige plastic.
Die losdraaien, en je komt zo bij je lampjes.
pyara_pappoe

beste anton,

zal er even naar kijken. bedankt voor je tip. EN NATUURLIJK VOOR DIE HOOFDSTEUNEN:) lange tijd gelden maar ben er blij mee.
pyara_pappoe

beste anton,

zal er even naar kijken. bedankt voor je tip. EN NATUURLIJK VOOR DIE HOOFDSTEUNEN:) lange tijd gelden maar ben er blij mee.
pyara_pappoe

beste anton,

pyara_pappoe

beste anton,

Anton
MG-R Freak

Bericht door Anton »

1 keer bedanken is genoeg hoor :lol:
pyara_pappoe

me internet doet raar.
pyara_pappoe

hey ik heb even gekeken, en ik zie toch geen schroefjes in mijn 3e remlich zitten..... ??

kan ik anders die dekselstje gewoon eraf halen? heb wel een witte remlicht met rode ledjes... misschien dat deze anders is?
dus kan ik het dekseltjes waar de lampjes achterzitten, dus het doorzichtige dekseltje eraf halen en dan later weer terug erop klikken? blijkbaar is het dus een klik systeem? zo ja hoe kan ik dit dan losklikken ? zonder de boel te slopen.
pyara_pappoe

halo,

kan niemand me dan helpen hoe ik die lampjes kan vervangen?? wil hem namelijk niet om zeep helpen?
Edgecrusher

Bericht door Edgecrusher »

misschien dat tummeke er iets meer over kan vertellen.
Het moet er zekers uit kunnen ivm spuiten.
pyara_pappoe

ja de derde remlicht kan er wel uit, dat is geen probleem. maar het gaat mij om het doorzichtige witte kapje, waarachter de lampjes zitten van de derde remlicht. die moet ik enkel los krijgen om wat lampjes te vervangen. om precies te zijn 2 stuks.

hoef niet die hele remlicht te verwijderen.

mvg.
pyara_pappoe

niemand die me kan helpen dus? heb laatst nog geprobeerd het kaptje eraf te halen volgens mij lukt dat dus voor geen meter.... tummeke ???
hoe kan ik dit oplossen :)
Mista T
MG-R Core

Bericht door Mista T »

Bij de 200 achtespoiler zitten er aan de onderkant 2 gleuven waar de schroeven in zitten, als je dan het licht eruit haalt, moet je aan de achterkant 4 schroefjes loshalen en kan je bij de lichtjes...

Maar ja hier schiet je volgens mij niets mee op... Maar maak anders een foto van die lamp...
To catch me, you gotta be fast...
To find me, you gotta be smart...
But to be me...!!

DAMN! You must be kidding!

filmpjes op: http://www.youtube.com/rover623Gsi
Plaats reactie