Rover 45: aankoopadvies

414 416 418 420 45
CraZaay

Bericht door CraZaay »

Goed, net toch bij dat bedrijf wezen kijken waar die ROver staat. Hele vriendelijke mensen, goed mee gesproken en een proefrit gemaakt. En uiteindelijk de auto gekocht voor 7800 euro!

Het geld waard (vind ik in ieder geval) en ik ben er blij mee. Het is bijvoorbeeld de enige 45 die ik gezien heb met climate control ipv normale airco.

Morgen geld overmaken en kenteken op mijn naam zetten, en dan kan ik 'm ophalen als 'ie APK gekeurd is en een afleverbeurt gehad heeft. Hopelijk dit volgend weekend al.

Wilde er eerst meteen een carputer in bouwen, maar omdat er een hele knappe radio in zit hou ik het voorlopig maar zo.

Bedankt voor het meedenken allemaal, en zodra ik 'm heb zal ik wat foto's posten :)
Bart-K
The Big Boss

Bericht door Bart-K »

gefeliciteerd met je aankoop!!!
'03 MG ZT 190+ -> My forever car :inlove:
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true

"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."

https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
Roverforever
MG-R Freak

Bericht door Roverforever »

BarTD schreef:gefeliciteerd met je aankoop!!!
the same
1988 Rover Vitesse & 1994 Rover 620i & 1994 Rover 827Si Coupé & 1995 Rover 827Si Saloon & 1998 Rover 620Si & 2003 Rover 45 1.8 & 2005 MG ZT CDTi+ & 2003 Rover 75 CDTi Tourer & 2004 Rover 75 4.6 V8 RHD & 2015 Volvo V70 T4 Nordic full option
MARTIN
MG-R Core

Bericht door MARTIN »

:mrgreen: van harte met je 45
Afbeelding
bam
MG-R Core

Bericht door bam »

MARVON schreef::mrgreen: van harte met je 45
Ditto

Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
Dutch
MG-R Core

Bericht door Dutch »

Toppie gefeli enne FOTO's ;)
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
Afbeelding
Kirpeknots

Bericht door Kirpeknots »

Heb jij die Sterling gekocht bij Sille?

Mooie bak. Monogram exterieur en interieur. MK1 45 met climate control. Leer etc etc. Ik weet dat dit een auto van Rover Nederland is geweest. Volgens mij de enige Mk1 met Climate control. (Aftermarket Diavia)

Goede keuze.

Ik heb zelf overigens een Mk2 45. Ook bij Sille gehaald. Ook een ex Rover Nederland auto. Mijn Mk2 heeft de zelfde climate control als jouw MK1.

Het bedieningspaneel van jouw Climate control zit overigens ook in een Pagani Zonda.
Afbeelding

Ik heb nog wat foto's van jouw auto (climate control) op mijn website geplaatst. (Ooit gefotografeerd bij Sille voor een ander forum)

http://roy.kirpestein.nl/content/Algeme ... GP0152.JPG
http://roy.kirpestein.nl/content/Algeme ... GP0153.JPG

Ik dacht overigens altijd dat het een V6 was. Hij heeft ook een CVT automaat he. Mooie bak.
CraZaay

Bericht door CraZaay »

Kirpeknots schreef:Heb jij die Sterling gekocht bij Sille?
Nee, da's een andere :) De mijne is handgeschakeld.

Mijn interieur ziet er mooier uit al zeg ik het zelf (foto's volgen begin volgende week). De climate control is inderdaad dezelfde, maar dan zwart ipv noten. De lichte delen van het interieur op jouw foto's zijn bij mij ook donker.
Plaats reactie