Hoi allemaal,
Ik heb reeds een post geplaatst aangaande de Rover waarbij door een oververhitte motor de koppakking (en meer) defect is gegaan. De auto rijdt uiterard niet meer maar is in een zeer goed staat ...
Reparatie is (financieel) geen optie, kan iemand mij aangeven wat de auto nog aan (inruil)restwaarde heeft? We hebben nl. wel een auto nodig!
Specs: Rover 416, december 1999, 10 maanden APK, Nationale autopas, dealer onderhouden (heeft twee kleine deukjes in de motorkap en achterklep (niet door). Auto is supernetjes van binnen!
Tips zijn van HARTE welkom!
Iemand enig idee mbt waarde defecte Rover 416
-
- MG-R Freak
- Contacteer:
jammer dat reparatie geen optie is want de waarde van de auto is dan zo weinig.
ik vind dit altijd zo sneu moment voor de eigenaar.
zo kom je er toch achter dat auto's wel eens erg duur kan zijn.
erg jammer voor je
ik zou toch eens ergens gaan kijken voor een prijs opgave om het te laten maken.
mischien kom je een bedrijfje tegen die het toch wel interresant voor je kan maken.
of een monteur kan vinden die het voor je kan maken buiten werktijden om.
ik vind dit altijd zo sneu moment voor de eigenaar.
zo kom je er toch achter dat auto's wel eens erg duur kan zijn.
erg jammer voor je

ik zou toch eens ergens gaan kijken voor een prijs opgave om het te laten maken.
mischien kom je een bedrijfje tegen die het toch wel interresant voor je kan maken.
of een monteur kan vinden die het voor je kan maken buiten werktijden om.
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
Ik ben bang dat het rond 1250~1500 euro ligt. Maar dat is puur wat hij waard is, kwa inruil kan het best wel fors hoger liggen.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!