of je installeert gwn een nieuw alarm..... kost je heel wat minder als je een beetje verstand heb van techniek.... en je kan ook gelijk een upgrade doen zoals remote start :P....
kijk eens op ebay ofzo... en als er staat dat ze alleen in amerika verzenden (ebay.com), dan heb ik genoeg familie die het naar nederland kan sturen
Jai
........Rover 216 I 16V Cabrio........
.....................'93.........................
tazz schreef:het klinkt mss raar, maar ik heb nog nooit getest of ik m'n deuren kan openen met de sleutel (altijd met remote )
maar gaat het alarm dan enkel aan met de remote of zo, en niet als je de deuren op slot doet met sleutel?
ja, ik heb het enkele maanden geleden getest.
De deuren krijg je open met de sleutel en remote.
Als je wil starten zonder gebruik van je remote, begint de auto stil te piepen omdat de startonderbreker niet is uitgeschakeld. (wanneer je de sleutel in het contact steekt)
Open je met de remote kan je zonder problemen starten (zoals je nu altijd doet)
ik heb ook zon probleem. ik heb maar 1 half kapotte afstandbediening en ik heb al verschillende bedrijven gemaild zoals van noort en broek en nog n paar en krijg gewoon geen reactie Alleen via rover-mg-onderdelen.nl kan ik er 1 krijgen (niet geprogrammeerd) voor 110 euro en wel geprogrammeerd voor 130 euro, maar geen garantie dat hij t doet... Ja kweet t ook niet meer. Als t bij jou ammel goed komt wil ik het adres van jouw dealer wel weten.
spekkieforlife schreef:ik heb ook zon probleem. ik heb maar 1 half kapotte afstandbediening en ik heb al verschillende bedrijven gemaild zoals van noort en broek en nog n paar en krijg gewoon geen reactie Alleen via rover-mg-onderdelen.nl kan ik er 1 krijgen (niet geprogrammeerd) voor 110 euro en wel geprogrammeerd voor 130 euro, maar geen garantie dat hij t doet... Ja kweet t ook niet meer. Als t bij jou ammel goed komt wil ik het adres van jouw dealer wel weten.
Grz Patrick
ik ga bij garage Hergon in Tienen (Belgie).
Ze kennen het probleem daar zeiden ze...
Ze bestellen een nieuwe remote bij iemand die een stock heeft van rover incl binnenwerk.
Ik moet de auto daar gaan afzetten en 's avonds terug komen ophalen.
Ze programmeren alles en ik heb ook garantie, en het kost me 100euro voor alles incl werkuren, nieuw binnenwerk en dergelijke.
Helemaal geen gekke prijs. Ik geloof dat de remote van AVON voor de 800 33 pond kost. Daar komt dan nog een diagnose CD plus kabel overheen.
Voordeel is dan wel dat je ook toekomstige problemen kan oplossen als je tenminste een laptop bezit.
Job.
'73 P5B Sal. Zirkon/Silverbirch
'95 827 Coupe Carribean
'97 820Si LE Charcoal
'99 600SDi Zircon
'94 220 Coupe Charc.
'96 220 Coupe Charc.