Mg zr bumper, en uitlaat

214 216 218 220 25
Plaats reactie
pyara_pappoe

Mg zr bumper, en uitlaat

Bericht door pyara_pappoe »

Hallo Mensen,

vandaag me mg zr bumper geplaatst. dat ging wel keurig, zal nog foto's trekken en op de website zetten. echter mijn uitlaat bij de hitteschild zit een beetje "te diep weggewerkt achter hitteschild. Hoe kan ik dit oplossen? wat ik bedoel is dat de uitlaat zeg maar niet zo een klein beetje uitsteekt ( einddemper eindstukken ). de bumper zit op zijn plaats daar kan ik niks meer aandoen. dus die einddemper zou ik ietsjes naar voren moeten schuiven. kan dit wel, aangezien die is verbonden met de gehele uitlaat.?

ik heb trouwens ook een voorste onderlip gezet op me bumper
MARTIN
MG-R Core

Bericht door MARTIN »

:mrgreen: ik zou alleen het sierstuk verschuiven of een ander kopen wat iets langer is.
Afbeelding
Edgecrusher

Bericht door Edgecrusher »

Sierstuk zit er normaal niet op of is 1 vast geheel bij een R200..

Een mooi universeel sierstuk kun je er zo overheen schuiven..
en als je hem niet zo ver mogelijk naar achteren schuift komt het precies goed uit....

Heb zoiets gehad op mijn R200 uitlaat: (maar dan van trex of zoiets)
Afbeelding
pyara_pappoe

sierstuk ? ik heb een mooie remus einddemper lijkt me zonder om daar een sierstuk overheen te zetten of niet? ik zal effe foto's zetten van me rover... deze heb ik namelijk vandaag lekker opelapt met mg zr spoiler, mg zr bumper en voorste onderlip.

hier wat foto's.
Mean Green

Bericht door Mean Green »

geen fotootjes :( :( :(
pyara_pappoe

hier wat foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
gfree

Bericht door gfree »

Ziet er netjes uit, maar waar is je spoiler?
past die bumper 1 op 1, zonder aanpassingen?
pyara_pappoe

hhaha de spoiler was ik er net op aan het zetten. was de draadjes aan het koppelen dus zat er nog niet op. ja de bumper past een op een.
en de spoiler ook.
Plaats reactie