Rover 220d met 115 pk?
Rover 220d met 115 pk?
Hallo Mensen!
Ik ben gisteren nadat ik 3 weken geleden mijn zaterdagmod uigevoerd heb bij mijn Rover 220D naar Gorredijk gereden bij Freddy Cane oftewel FCG Engineering. en zie hier het resultaat:
[/img][url=http://forum.mg-rover-freunde.de/B ... jpeg[/img]
De Turbodruk is iets aan de hoge kant en is inmiddels al verlaagd naar 1.0 - 1.1 bar dat weer ten goede kwam voor het Koppel en natuurlijk ook de slijtage van de motor.
Vermogen : 115PK
Koppel: 250NM
Olieverbruik: nul
KMstand: 355000
greetz
Eric
[/url]
Ik ben gisteren nadat ik 3 weken geleden mijn zaterdagmod uigevoerd heb bij mijn Rover 220D naar Gorredijk gereden bij Freddy Cane oftewel FCG Engineering. en zie hier het resultaat:
[/img][url=http://forum.mg-rover-freunde.de/B ... jpeg[/img]
De Turbodruk is iets aan de hoge kant en is inmiddels al verlaagd naar 1.0 - 1.1 bar dat weer ten goede kwam voor het Koppel en natuurlijk ook de slijtage van de motor.
Vermogen : 115PK
Koppel: 250NM
Olieverbruik: nul
KMstand: 355000
greetz
Eric
[/url]
Re: druk
Wat is dat voor bedrijf?? kom zelf uit heerenveen, dus das mooi dichtbij.FlatEric schreef:haha, hij is al naar beneden gedraaid. en het is erdoor niet slechter geworden. zelfs meer het idee dat ie nog iets eerder trekt.
Heb het idee dat mijn turbodruk miss. wel iets omhoog kan, de boost meter geeft nu max. 0.5 bar aan, wat mij erg laag lijkt. Hoewel m'n auto wel behoorlijk optrekt heb ik het idee. en daarom zou ik hem wel eens willen laten testen.
Re: druk
Even google'n met zijn naam.zijnstra schreef: Wat is dat voor bedrijf?? kom zelf uit heerenveen, dus das mooi dichtbij.
Trouwens Zijnstra dat is toch de keeper van SC Heerenveen??
Ben jij Harm??
Bam.

Re: Rover 220d met 115 pk?
hmmm heb ze ff gecheckt op de site en lijkt me niet een verkeerd bedrijf! (en mooi dichtbij)FlatEric schreef:Hallo Mensen!
Ik ben gisteren nadat ik 3 weken geleden mijn zaterdagmod uigevoerd heb bij mijn Rover 220D naar Gorredijk gereden bij Freddy Cane oftewel FCG Engineering
testje op de rollerbank met uitleg € 80,-
is dit een redelijke prijs?? zit er wel sterk over na te denken