Prijsopgave uitlaat 416 kwikfit (voor de geinteresseerde)
-
- Moderator
- Contacteer:
Voor het geval dát : http://www.mg-r.nl/club/viewtopic.php?t=5769 ... is eenderde van de nieuwprijsSander02 schreef:....Van de katalysator konden ze zo niet zien of die nog goed was.........
en dan bij Atec in ridderkerk voor +/- 450 een uitlaat laten maken op maat van RVS is een stuk voordeliger dan de 760,- eurie

(en bij atec kan je zelf bepalen of het sport of stil moet worden)
You can go fast ... but I can go anywhere.
- Sander02
- MG-R Freak
Gabo alphen: 630 euro.
www.ms-tuning.nl ongeveer 380 euro voor een complete RVS uitlaat incl montage, etc!!! Dat ga ik waarschijnlijk doen.
www.ms-tuning.nl ongeveer 380 euro voor een complete RVS uitlaat incl montage, etc!!! Dat ga ik waarschijnlijk doen.
416SI 1996
- Sander02
- MG-R Freak
sjonge jongen zeg, ik heb de uitlaat gewoon voor 60 euro laten repareren bij www.ms-tuning.nl.
Rondom gelast op het punt waar de voorbuis en flexibel stuk aan elkaar zitten. En achter de eindemper een stuk pijp er tussen uitgezaagd en vervangen door een nieuw stuk. Zou zeker voor een jaar weer goed moeten zijn.
Rondom gelast op het punt waar de voorbuis en flexibel stuk aan elkaar zitten. En achter de eindemper een stuk pijp er tussen uitgezaagd en vervangen door een nieuw stuk. Zou zeker voor een jaar weer goed moeten zijn.
416SI 1996
- Sander02
- MG-R Freak
Zo, er zijn weer wat gaten ontstaan, dus ben weer begonnen met de koopjesjacht. Heb nu een mooie aanbieding
Voorste deel met flexibele gedeelte € 149
Middendemper € 79,--
Einddemper € 98,--
En dan weet ik iemand die het er voor een eurootje of 100 onder kan zetten.
Ik ga ervan uit dat kat en spruitstuk heel blijven bij het vervangen. Maar ja dat schijnt niet altijd zo te zijn.
Ik denk dat ik het deze keer maar moet doen.
Voorste deel met flexibele gedeelte € 149
Middendemper € 79,--
Einddemper € 98,--
En dan weet ik iemand die het er voor een eurootje of 100 onder kan zetten.
Ik ga ervan uit dat kat en spruitstuk heel blijven bij het vervangen. Maar ja dat schijnt niet altijd zo te zijn.
Ik denk dat ik het deze keer maar moet doen.
416SI 1996