[416si] Nieuw intrieur gezocht...

414 416 418 420 45
Plaats reactie
Pieter

[416si] Nieuw intrieur gezocht...

Bericht door Pieter »

Ik heb laatst mijn 416si van een omatje overgekocht voor een spot prijs (perfecte auto, 0,0 mankementen tot nu toe zo lijkt het na 3 maanden, zeer weinig km, goed onderhoud, ben een gelukkig man etc.).

Dat is natuurlijk fijn... maar ondanks velgen, radio en binnekort bodykit als ik hem van BarTD kan overnemen welke ik erop en eraan zet heb ik zo'n oma motief op mijn stoelen en zijpanelen. :(

Is de sloop de beste manier om aan een nieuw beige (mischien leer?) intrieur te komen voor mijn 416si of kan ik dat beter vergeten en mijn haren grijs verven? Of zou marktplaats mischien resultaat geven... wat is jullie advies? En kan ik trouwens ook Honda Civic intrieur gebruiken? Mijn huidige intrieur is overigens in perfecte staat, bijna ongebruikt en zonder vlekken... wel jammer. Maar je bent jong en je wilt wat toch?
Kirpeknots

Bericht door Kirpeknots »

Tjah... dat turkengordijneninterieur.... daar hebben we toen een hoop orders op verloren toen de 416 uitkwam. (Er was geen normaal interieur beschikbaar)

Honda interieurdelen passen. Je bent dan wel van je houtinleg in de deuren af. Of neem er een van de latere modeljaren of met leer.
Bart-K
The Big Boss

Bericht door Bart-K »

denk dat heel goed zoeken op alle advertentiesites en sloperijen de enige manier is. Zijn nl nogal zeldzaam die beige-lederen interieurs :(
'03 MG ZT 190+ -> My forever car :inlove:
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true

"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."

https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
Mark16v
MG-R Freak

Bericht door Mark16v »

sorry maar dat past niet, niet in een 400MK2
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
bam
MG-R Core

Bericht door bam »

Als je op de onderdelenlijn aangeeft wat je wilt krijg je beslist een aanbieding.
Ik heb er verschillende aangeboden gekregen alleen de prijs en de kleur was niet goed.
De goedkoopste was 350 euro.
Vorig jaar vond ik wel op internet een zwart leren set en deze paste niet in mijn 45 en moest 150 euro kosten.

Als je nog meer wil met je auto kun je beter een trip naar Engeland plannen.

Suc6

Bam.

Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
stephan

Bericht door stephan »

van Noort al geprobeerd? Zie ad onderaan de pagina....
Heb ik ooit een mooi interieur vandaan gehaald.
MARTIN
MG-R Core

Bericht door MARTIN »

Afbeelding
Jeroen W

Bericht door Jeroen W »

Ik heb nog een compleet interieur liggen uit een 400 van 2000. Is helemaal compleet inclusief deurpanelen en evt. dashbord. Heb jij airbag rechts (bijrijderskant) deze is namelijk uitgekomen, als jij er een heb kan je hem over zetten en anders luikje dicht lijmen

Gegroet
Pieter

Bericht door Pieter »

Jeroen W schreef:Ik heb nog een compleet interieur liggen uit een 400 van 2000. Is helemaal compleet inclusief deurpanelen en evt. dashbord. Heb jij airbag rechts (bijrijderskant) deze is namelijk uitgekomen, als jij er een heb kan je hem over zetten en anders luikje dicht lijmen

Gegroet
Nee heb alleen een airbag in het stuur. Heb je fotos en een prijs?
Jeroen W

Bericht door Jeroen W »

Ik zal vandaag of morgen ff foto's maken maar interieur is heel hetjes;
zonder beschadigingen. wil je het dashbord er dan ook bij hebben?
wat bied je ervoor?
Pieter

Bericht door Pieter »

Jeroen W schreef:Ik zal vandaag of morgen ff foto's maken maar interieur is heel hetjes;
zonder beschadigingen. wil je het dashbord er dan ook bij hebben?
wat bied je ervoor?
Kan ik zo niks over zeggen.... Welke kleur? motiefje? stof? staat? Pics pics pics :)!
Plaats reactie