Schade->schadeherstel bedrijf of dealer?

414 416 418 420 45
Plaats reactie
Sander02
MG-R Freak

Schade->schadeherstel bedrijf of dealer?

Bericht door Sander02 »

Er knalde vorige week iemand tegen de achterkant van mijn Rover terwijl ik voor een stoplicht stond te wachten. Nu is bumper en achterklep ontzet en de eerste ook wat beschadigd. De verzekering van tegenpartij moet dus dokken.

Moet je nu altijd naar een schadeherstelbedrijf of kan je ook naar de Rover dealer. Ik weet dat mijn broer ooit met zijn Mazda een nieuwe voorkant heeft gekregen via de Dealer. Maar zo'n speciaal schadeherstel bedrijf lapt alles toch altijd weer op, dus geen nieuwe onderdelen als het niet nodig is?

Heb natuurlijk liever een mooi nieuw bumper. :D

Heeift iemand hier ervaring mee?
416SI 1996
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

De normale dealers kunnen helemaal niet uitdeuken of spuiten en besteden het uit aan een schade herstel bedrijf.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Sander02
MG-R Freak

Bericht door Sander02 »

Ja inderdaad, dat dacht ik ook al, maar vaak zijn het natuurlijk alleen bumpers enzo. Oftewel makkelijk vervangbare delen. Ik heb schadebedrijf gebeld en die zei ook dat het via de dealer vaak alsnog naar een schadebedrijf gaat omdat ze het niet kunnen. En bij een schadebedrijf worden ook bumpers en zo vervangen als het noodzakelijk is. Nou ja ik breng de auto morgen weg.
416SI 1996
Plaats reactie