SOftware MG ZR 160
SOftware MG ZR 160
Beste mensen ,
Ik heb een vraag. Ik was vandaag op de a13 meeting, en een mg mede forum lid zei tegen mij dat een mg zr 160 een zelfde motor heeft als een rover 200 brm. Nu hadden we een discussie dat een mg zr 160 met dezelfde vvc motor, 160 pk heeft en een rover 200 brm maar 145. hoe kan dit? Volgens zeggen ligt dit aan de mg zr 160 software klopt dit?
En zou dit betekeken dat als ik de software die in een mg zr 160 zit in de mijne zet, ik dus ook 160 pk zal hebben? en waar kan ik dit laten doen ? kent iemand een adresje, en hoeveel kost het dan ?
alvast bedankt,
voor jullie reactie.
Ik heb een vraag. Ik was vandaag op de a13 meeting, en een mg mede forum lid zei tegen mij dat een mg zr 160 een zelfde motor heeft als een rover 200 brm. Nu hadden we een discussie dat een mg zr 160 met dezelfde vvc motor, 160 pk heeft en een rover 200 brm maar 145. hoe kan dit? Volgens zeggen ligt dit aan de mg zr 160 software klopt dit?
En zou dit betekeken dat als ik de software die in een mg zr 160 zit in de mijne zet, ik dus ook 160 pk zal hebben? en waar kan ik dit laten doen ? kent iemand een adresje, en hoeveel kost het dan ?
alvast bedankt,
voor jullie reactie.
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
Goed, iets specifieker:"vergeet een software upgrade, het kan namelijk niet eens"
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
Dan zou het wel kunnen idd. Ecu vervangen, draadboom, sensoren en inlaatspruitstuk.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
nope, dan moet je ook nog een andere uitlaat, gasklep en cylinderkop plaatsen.pyara_pappoe schreef:oke dus dan zou mijn brm ook 160 pk moeten hebben?
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!