rover 75
rover 75
Hallo allemaal, ik ben net lid van dit forum geworden, omdat ik gevallen ben voor de r.75, ik heb er nog geen gekocht maar ben op me gemak aan het kijken.
Graag zou ik reacties willen hebben waar ik op moet letten bij de aanschaf, hoe zit het met het onderhoud, welke garage is goed(omgeving Haarlem),wat zijn de zwakke punten van de auto/ alles is welkom.
Groet,
Paul.
Graag zou ik reacties willen hebben waar ik op moet letten bij de aanschaf, hoe zit het met het onderhoud, welke garage is goed(omgeving Haarlem),wat zijn de zwakke punten van de auto/ alles is welkom.
Groet,
Paul.
Welkom en succes met je zoektocht!!!
2005/2006 Rover 114 GTi MPi '94
2008/2009 Rover 114 si '94
2009/2010 Rover 114 GTi MPi '92
2013/.... Rover 200 BRM '99
Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen
Facebook MG-R.nl ! https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland" onclick="window.open(this.href);return false;
2008/2009 Rover 114 si '94
2009/2010 Rover 114 GTi MPi '92
2013/.... Rover 200 BRM '99
Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen
Facebook MG-R.nl ! https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland" onclick="window.open(this.href);return false;
- artemis
- MG-R Freak
- Contacteer:
Hallo Paul,
Welkom hiero en ik denk dat jij hier wel de nodige info kunt vinden/krijgen
verder veel plezier hier op het forum
(aangezien jij 3x hetzelfde topic had gemaakt, heb ik er 2 daarvan verwijderd om het wel overzichtelijk te houden
en dit topic verplaatst naar de betreffende rubriek, aangezien dit niet echt een voorsteltopic is, maar er wel al reacties op zijn gekomen en op de andere topics nog niet. Hoop dat het een beetje duidelijk is
)
Welkom hiero en ik denk dat jij hier wel de nodige info kunt vinden/krijgen

verder veel plezier hier op het forum
(aangezien jij 3x hetzelfde topic had gemaakt, heb ik er 2 daarvan verwijderd om het wel overzichtelijk te houden

en dit topic verplaatst naar de betreffende rubriek, aangezien dit niet echt een voorsteltopic is, maar er wel al reacties op zijn gekomen en op de andere topics nog niet. Hoop dat het een beetje duidelijk is

rover 75 2.0 v6 automaat gekocht
Ik heb gezocht en gevonden, wel een stukje rijden maar de moeite waard.
Een geweldige auto stijl stijl en nog er eens stijl.
Bij m'n Buurman nog even in z'n volvo v70 gezeten autom. turb, maar ik vind het er niet bij halen.
Bedankt allemaal voor jullie reacties.
WIL
Een geweldige auto stijl stijl en nog er eens stijl.
Bij m'n Buurman nog even in z'n volvo v70 gezeten autom. turb, maar ik vind het er niet bij halen.
Bedankt allemaal voor jullie reacties.
WIL
- Roverforever
- MG-R Freak
En welke is het geworden?
Allesins proficiat met de aankoop van de Rover
Allesins proficiat met de aankoop van de Rover
1988 Rover Vitesse & 1994 Rover 620i & 1994 Rover 827Si Coupé & 1995 Rover 827Si Saloon & 1998 Rover 620Si & 2003 Rover 45 1.8 & 2005 MG ZT CDTi+ & 2003 Rover 75 CDTi Tourer & 2004 Rover 75 4.6 V8 RHD & 2015 Volvo V70 T4 Nordic full option
Rover 75 kopen/ tips
Ik ben zelf in het bezit van een R 75 Diesel ( de luxe uitvoering met automaat). Ik heb hem nu 4 maanden en heb er ruim 10.000 km mee gereden. Hij is van 2002. Het is een genot, de fijnste auto die ik ooit gehad heb in ijn leven. ( ben 53 jaar/ zo'n 30 auto gehad). Ik heb hem gekocht bij Damen Kroezen in Den Bosch. Officiele Rover dealer. Prima garage, aardige medewerkers, hebbenhart voor de zaak. Aanrader.
Suc6 met zoeken.
Paul Giezen
Suc6 met zoeken.
Paul Giezen
rover 75
Het is een automaat geworden 2.0 benzine. ik rij niet veel. ik heb er 2 gevonden op het net die in mijn prijsklasse vielen. 1 in bloemendaal, maar daar bleek de riem vervangen te moeten worden(duur klusje) en een in Heerlen waarvan de riem net vervangen was en de hele onderhoudshistorie bekend was. Bleek v/d directeur van AKZO te zijn geweest die met pensioen ging en hem ingeruild had voor een jaguar.
Mocht er iemand zijn die een oogje heeft op die in bloemendaal , ik heb een uitdraai gehad en deze wagen blijkt 3 x aan de rechterk. in elkaar gezeten te hebben, als het goed herstelt is maakt het niet uit maar toch.
Groet van Wil.
Mocht er iemand zijn die een oogje heeft op die in bloemendaal , ik heb een uitdraai gehad en deze wagen blijkt 3 x aan de rechterk. in elkaar gezeten te hebben, als het goed herstelt is maakt het niet uit maar toch.
Groet van Wil.