verwarmingsknoppen 45 diesel

414 416 418 420 45
Plaats reactie
Anka

verwarmingsknoppen 45 diesel

Bericht door Anka »

De 45 diesel wordt binnenin niet meer warm, er zit ook een "raar"gevoel in de verwarmingsknop.
Vriend wil er naar gaan kijken of er iets fout zit, maar weet iemand of je er makkelijk bij kan en waar hij moet zoeken.
Overigens heb ik zelf nu een 75 diesel, echt een geweldig verschil met de 45, rijdt echt "super". atlantic blue is een hele mooie kleur, zie je weinig.
Vriend rijdt nu met de 45, dus staan er 2 Rovers voor de deur hier, gaaaaaf.
Alvast bedankt voor jullie reakties betreffende de oplossing van de verwarmingsknop problemen.

Groetjes Anka.
Kirpeknots

Bericht door Kirpeknots »

Hoi hoi.

Dat heb ik ook gehad. Kwam door het te lomp inbouwen van de radio. De kabel van de warmteregelknop is waarschijnlijk er uit geschoten. (aan de achterzijde van het paneel. Bij mij heeft mijn dealer het toen weer gefixed.
Bart-K
The Big Boss

Bericht door Bart-K »

kan idd snel gebeuren, komt omdat je zoveel ruimte hebt voor de radio ;) :roll:
'03 MG ZT 190+ -> My forever car :inlove:
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true

"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."

https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
Kirpeknots

Bericht door Kirpeknots »

Bij al mijn 400's/45's heb ik mijn handen opengehaald bij het inbouwen van de radio. Ik denk dat bloed achter het dashboard vrij normaal is bij Rover 400Mk2/45's. ;)
Pieter

Bericht door Pieter »

Kirpeknots schreef:Bij al mijn 400's/45's heb ik mijn handen opengehaald bij het inbouwen van de radio. Ik denk dat bloed achter het dashboard vrij normaal is bij Rover 400Mk2/45's. ;)
Volgende keer even bellen bouw ik hem voor je in :P
Plaats reactie