Ik rij nu audi A3 al weer 7 maanden, sneller luxer etc maar toch mis ik mijn lieve 220tdic zo mooi rond en dat karakter krijg je nergens terug het is net als een mooie vrouw ik verdraai gewoon mijn hoofd als ik er één zie
damm ik stap straks maar weer in mijn A3 en vind troost als ik het gaspedaal indruk of mijn JBL surroundsystem beluister maar zo snel als ik het me kan veroorloven kop ik een ZR ofzo erbij gewoon de rover liefde wil ik erbij
ik heb ook al met veel verschillende wagens gereden en voor rond gekeken. toch kan ik nog geen afscheid nemen van mij rover ik blijf mooie commentaren krijgen en heb nog steeds bekijks ermee.... ookal vertrouwen sommigen mensen de rovers niet, toch kijken ze vaak met een jaloerse blik. geloof me... een golf is ook maar een golf, maar zeker nie mis... sucses ermee!
die bodem plaat (althans bij een diesel) die raak je na verloop van tijd toch kwijt. Gemiddeld is het een golfje IV waar die of los hangt of er helemaal onderuit vliegt net als je achterlichten die regelmatig kapot gaan overigens.