inhouden 75 2.0 v6

75 en 75 Tourer
Plaats reactie
ron75

inhouden 75 2.0 v6

Bericht door ron75 »

hallo het volgende als ik mijn 2.0 v6 doortrek dan houd hij even in hij trekt wel lekker tot 4000 toeren .maar dan houd ie even aprubt in en dan trekt hij zeer gretig tot 6ooo toeren hebben meer v6 rijders hier last van ,of heeft het met de variabele lucht in laat te maken voelt vreemd :?: :idea:
Steven Rover
MG-R Freak

Bericht door Steven Rover »

Bij onze 2.0 V6 trekt hij gewoon in een keer door. 8) Het is wel een automaat. Ik weet niet of dat veel uitmaakt.... :oops:
ron75

Bericht door ron75 »

ja meschien wel ,hoeveel toeren maakt die van jou als de automaat terug schakelt
Steven Rover
MG-R Freak

Ik zal er binnenkort eens naar kijken ...je hoort nog van me...
ron75

Bericht door ron75 »

gisteren van purmerend naar ijmuiden en terug total geen last gehad :?: . het is dus niet constant dat ie inhoud
Steven Rover
MG-R Freak

ron75 schreef:ja meschien wel ,hoeveel toeren maakt die van jou als de automaat terug schakelt
De automaat regeld natuurlijk zelf wanner hij schakeld :arrow: , als je hem in de sportstand hebt staan en je flink gasgeeft trekt hij hem door tot 7500 toeren. Als je al rijd en je geeft in eens een dot gas dan schakeld hij 1 of 2 versnellingen terug, en dan brult hij het uit. Als je rustig wegrijd schakeld hij in de economische stand op ongeveer 2000/3000 over. het licht er dus helemaal aan hoeveel power je van de auto vraagt.
Plaats reactie