afstandsbediening

Technische informatie over MG's en Rovers.
Plaats reactie
Teckie

afstandsbediening

Bericht door Teckie »

Ik heb mijn rover 25 (tweedehands)nu al een tijdje en er zaten 2 afstandsbedieningen bij. Mijn broer rijdt met een rover 216si en hij kan gemakkelijk vanop 15 meter afstand zijn auto openen en sluiten, ik daarentegen kan dat amper van een meter, soms een meter een half....

Toen ik hem pas had ben ik dan ook naar de dealer gereden en het probleem uitgelegd (ik had al een ander batterijtje in gestoken: hielp niks).

De dealer stak er een ander batterijtje in omdatie dacht dat dat het probleem was: hielp dus ook niet terplekke en gaf zo de uitleg: heeft een tijdje nodig om goed te komen.

Bij deze is dit dus nog steeds hetzelfde, het batterijtje gaat nog altijd mee hoor, dat is het probleem niet, maar de afstand beterde er dus niet op.

Bij deze had ik graag geweten of nog mensen dit probleem hebben en/of mss dit opgelost kan worden?

Weet er misschien iemand de ontvanger voor de afstandsbediening zitten in een rover 25, want ik denk dat daar het probleem zit, niet bij de afstandsbediening, want ze hebben het alletwee.

Alvast bedankt voor de uitgebreide uitleg te willen lezen... :D
Mean Green

Bericht door Mean Green »

heb mijn mg zs nieuw gekocht en kan m ook niet van ver open/sluiten wel meer dan een meter het is dan niet de zelfde auto maar denk dat t normaal is kan er ook niet zo mee zitten
artemis
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door artemis »

Is een bekend "probleem", ook al vind ik het totaal geen probleem ;)
zijnstra

Bericht door zijnstra »

is mij ook opgevallen, maar een meter is wel wat overdreven bij die van mij. maar wat heb je er aan als hij vanaf 15 meter al open gaat?? je kunt er toch niet eerder instappen dan wanneer je binnen een meter afstand bent?? :D
Teckie

Bericht door Teckie »

@ zijnstra: daar heb je nu eens volledig gelijk in :D

Ik ben gewoon soms "bang" datie me volledig in de steek gaat laten en dat ik daar sta, want met de sleutel de deur openen veroorzaakt dat het alarm afgaat en mijn motor is dan geïmmobiliseerd :(
zijnstra

Bericht door zijnstra »

daar heb je weer gelijk in, en het geeft ook zo'n herrie. dat wil je zeker op maandagmorgen niet mee maken :D
Plaats reactie