beste plek aanzuigbuis luchtfilter

214 216 218 220 25
Plaats reactie
pyara_pappoe

beste plek aanzuigbuis luchtfilter

Bericht door pyara_pappoe »

beste mensen,

wat is voor een rover 200 brm de beste plek om een aanzuigbuis voor een luchtfilter te plaatsen? bijvoorbeeld:

achter de brm grille?? komt er dan niet teveel vuil?

of gewoon op de originele luchtfilter aanzuigbuis aansluiten, ( achter de rechter koplamp??)

of nog enige andere goede ideetjes? ik zat te denken het te plaatsen achter me brm grille, achter het gaas? maar komt hierdoor niet teveel vuil in de aanzuigbuis?? bednkt voor jullie hulp.
pyara_pappoe

trouwens hebben jullie er nog foto's bij voor mij ?
Rova

Bericht door Rova »

Ik heb het wel achter mijn grill zitten op mijn 214. De hoeveelheid vuil valt best nog wel mee. K&N adviseert dit ook.
Sn00ky-g

Bericht door Sn00ky-g »

http://www.mg-r.nl/club/viewtopic.php?t=7029

en zo zijn er nog meer topics
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

Gewoon even na denken, je wilt koude lucht hebben. Waar je het vandaan haalt maakt niet uit.

Je wilt dus in iedergeval niet in de buurt van de uitlaat of achter de radiateur zijn.

Zoek voor een plek waar je een beetje ruimte hebt en je zit goed.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
pyara_pappoe

bedankt. ik zal even kijken, ik heb vandaag de bmc cda filter in me auto gezet, echter de aanzuigbuis zit dus namelijk wel nu vlakbij me uitlaatspruitstuk, dus lijk tme geen goede plek. ga even kijken of ik hem achter me brm grille kan krijgen... de aanzuigbuis van 150 mm... eens kijken of dat lukt.
pyara_pappoe

hallo,

uiteindelijk me luchtinlaat toch maar achter me gaas van me grille gezet, onderin. echter nu heb ik een vraagje. mijn aanzuigbuis is 150 mm in diameter, nu zei iemand dat je van die speciale "doppen"hebt om op je aanzuigbuis te zetten, zodat er minder vuil in de luchtinlaat komt. of je kan zo een dop zelf maken zei hij. heeft iemand hier dat weleens gedaan, en weet wat ik bedoel, en me erbij kan helpen... waar ik zo een dop kan kopen , danwel maken zelf? echter voor de luchtinlaat mag het natuurlijk geen negatief invloed hebben.
Plaats reactie