Bedankt voor je mailtje. Daar heb ik wat aan. Maar als ik het goed begrijp heb je dus nog aardig bij moeten betalen voordat je de goede veren eindelijk had. Ik hoef als t goed is niets bij te betalen, maar eerst zien dan geloven.
Kheb nu weer andere veren eronder, ditmaal van intrax (dezelfde als robert zei) En nu meet ik van hart velg tot spatbord 35,5 cm. Ik leg me er maar bij neer. Dit zal dan wel de bedoeling zijn maar t had eigenlijk toch wel iets lager gemogen. (nog) niet veel verschil met vorige veren. Sparen maar weer voor andere dempers met veren...
Is goed. Kzal morgen s proberen een foto hierbij te zetten.
Ik reed weg met de auto bij die kerel en de eerste drempel al vol met kop op de straat dus ben benieuwd of dat hij nog gaat zakken na een tijdje.
Nou jongens, hier zijn de foto's van mn auto met de intrax veren.
Voor:
Achter:
Ik moet zeggen dat de auto voor misschien een halve centimeter is gezakt en de achterkant niets meer t.o.v. met de OMP veren. Kben eigenlijk nog niet tevreden maar vindt dat ik al genoeg geld eraan verspild heb (voor nu tenminste).
Tomcat schreef:Hehe, en je snelheidsmeter geeft zeker 60 aan als je 120 rijdt?
Toen ik op de rollenbank ging met mijn rover 216gti met 17" velgen hebben ze ook de snelheid van de bank vergeleken met de snelheid op de teller en die kwamen perfect overeen .
Nog geheel standaard met 15 inch en niet verlaagd
nog niet verlaagd maar met 17 inch 205 40 zr 17
ipv 195 55 hr 15
intax verlagings veren
35 mm lager dan de orginele (veren van de achterzijde)
veren vd voorzijde die scheelde ind. niet zo veel als met de orginele
en dan 35 mm lager en met 17 inch dr onder