moet nieuwe uitlaat
moet nieuwe uitlaat
jammer genoeg is de snuffelaar van me kat er uit gescheurd bij me uitlaat...maar nu is de vraag voor oplossing laten lassen of nieuwe uitlaat van voor tot achter (met kat vervanger)....
- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
De snuffelaar van je Katelystator is er uit gescheurd bij je uitlaat?
Sorry geen idee wat je bedoelt.
zoizo lijkt het me raar dat als er 1 ding stuk is dat je dan je hele uitlaat van voor tot achter wil vervangen.

Sorry geen idee wat je bedoelt.
zoizo lijkt het me raar dat als er 1 ding stuk is dat je dan je hele uitlaat van voor tot achter wil vervangen.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
had aan iemand gevraagd en die zei dat..maar er zit nu een een gat van ongeveer 2 a 3 cm in...tis net na me spruitstuk en hoe het nou heet weet ik niet maar begin demper ofzo iets zit er een apperaat in en die is er uit gescheurd...maar ben bang na het lassen dat ie na verloop van tijd naast de las weer zal af scheuren... en tevens me uitlaat zelf zit een kleine scheur in dus wil alles liefst nieuw dat ik daar geen gezeik meer mee krijg...
Vind een een vaag verhaal..
Maar heeft lassen geen zin, en daarna met uitlaatkit afdichten geen nut? (ik weet niet hoor, heb dat gat tenslotte niet gezien..)
Maar als je geen zin meer hebt in gezeik waarom zet je er dan niet gewoon een nieuwe op? Ben je wel van je problemen af..
Heb zelf ook gekeken naar een nieuwe uitlaat laatst (aangezien de mijne van rottigheid zowat uit elkaar viel) maar is niet al te goedkoop. Ik was alleen voor het achterste gedeelte (einddemper enzo) al bijna 85 euro kwijt, en dan is het ook nog een 're-make' model..
Maar heeft lassen geen zin, en daarna met uitlaatkit afdichten geen nut? (ik weet niet hoor, heb dat gat tenslotte niet gezien..)
Maar als je geen zin meer hebt in gezeik waarom zet je er dan niet gewoon een nieuwe op? Ben je wel van je problemen af..
Heb zelf ook gekeken naar een nieuwe uitlaat laatst (aangezien de mijne van rottigheid zowat uit elkaar viel) maar is niet al te goedkoop. Ik was alleen voor het achterste gedeelte (einddemper enzo) al bijna 85 euro kwijt, en dan is het ook nog een 're-make' model..