HALLO GEREGELD STEEDS EEN BEETJE WATER RECHTS ACHTER INDE KOFFERBAK, WAAR DE CD WISSELAAR ZIT. WEET IEMAND WAAR DAT VAN DAAN KAN KOMEN NIET VAN VAN DE SCHANIEREN VAN DE KLEP DAAR IS HET DROOG MAAR KAN HET VAN HET ACHTER RUIT ZIJN,KRIJG MIJN ACHTERBANK OOK NIET GEKLAPT LINKS ACHTER WEL RECHTS ACHTER GAAT HIJ NIET UIT DE VERGRENDELING HEEFT IEMAND EEN OPLOSSING :arrow:
Bij de 200, en dus misschien ook bij de 75, zit verborgen achter de achterbumber, links en rechts aan de zijkant, een ontluchtingsklep / ventilatieklep.
Er kan hier water langs gaan lekken als je ooit eens met de bumper een paaltje hebt gepakt, waardoor de carosserie op die plekken iets is vervormd. Het rubbertje om het gat dicht dan niet meer goed af.
Maar nogmaals: ik weet niet zeker of de 75 dezelfde ventilatieopeningen heeft.
De remedie is dan: ventilatieklep losmaken, carrosserie indien nodig weer in vorm maken, ventilatieklep weer monteren en rondom goed afkitten met aquariumkit.
Je kunt het controleren door de zijpanelen in de kofferbak te demonteren en water buiten langs de spatschermen te laten lopen. Dan kan er een dun sijpelstraaltje langs de kleppen naar binnen lopen.
ben er achter komt van de klips die de gromen rand van het achter ruit af dekken via de klips lekt water naar binnen. bestaan wel rubbers voor maar dan moet je achter ruit er uit dus maar met sileconenkit gedaan hoop nu dat het niet meer lekt word vervolgt :P
lekt nog steeds een beetje jammer. dit soort dingen had ik toch niet met mijn honda legend ,rover is in dat soort dingen toch slordiger heeft iemand anders dit ook wel is gehad hoor het graag want op een gegeven moment loopt het water naar de zitting van de achterbank daar alles nat, komt daar ligt een isolatie mat en die zuigt het water op heb hem er al eens uit gehaald duuurt 2 dagen voor hij echt droog is plus het werk word vervolgt lijkt me sterk dat alleeen ik dat heb
niet dat ik weet maar denk dat het van de groome strip bevesteging komt staat ook op de rover cd maar daar ging het om 75 met navigatie , en die heb ik niet