Fluittoon bij gas geven
Fluittoon bij gas geven
Hallo,
Er is weer een mysterie bij mijn Rover 620SI (1994/ HP-NG-09)
Ik hoor een fluitoon bij ruim gas geven, net alsof ik een turbo heb (was het maar zo :P )
Nu heb ik al het spruitstuk en de voorpijp vernieuwd, net al de middenpijp en de einddemper. De katalysator is ook al gecontroleerd en ik kan nergens een lek ontdekken. De auto doet het verder goed, is fel zat en heeft een normaal verbruik van 1:11
Er is weer een mysterie bij mijn Rover 620SI (1994/ HP-NG-09)
Ik hoor een fluitoon bij ruim gas geven, net alsof ik een turbo heb (was het maar zo :P )
Nu heb ik al het spruitstuk en de voorpijp vernieuwd, net al de middenpijp en de einddemper. De katalysator is ook al gecontroleerd en ik kan nergens een lek ontdekken. De auto doet het verder goed, is fel zat en heeft een normaal verbruik van 1:11
als je gas geeft of net na het loslaten van het gas krijgt de accu meer stroom en geeft ie dus ook een wat hoger voltage af, bij mij had dat ook als resultaat dat de speakers dan gingen fluiten. Wat instellingen veranderd aan de versterker en het was opgelost. Maar ik hoorde wel duidelijk dat het uit de speakers kwam...
ik heb dat ook en dat is een vuile gasklep.
nu is dit bekend bij de civic/crx, die dezelfde motor heeft als mijn auto
jij hebt een 620si, met ook een honda motor, misschien is het hetzelfde?
nu is dit bekend bij de civic/crx, die dezelfde motor heeft als mijn auto
jij hebt een 620si, met ook een honda motor, misschien is het hetzelfde?
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
beetje jammer dan dat je een japans blok hebtCar Audio Design Druten schreef:Breng m morgen naar de de Jaguar garage voor een APKtje.
Dan zal ik ze gelijk eens laten zoeken. Daar hebben ze ervaring met Engelse mysterien

You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
- arjan_m
- MG-R Core
- Contacteer:
Als het een zuigend geluid is, is het waarschijnlijk inderdaad waar de luchtinlaat zit. Ik hoor het vaker van de 600 rijders. Maar dat klinkt toch alleen maar stoer, mannen...

My MG-Rover history:
Rover 75 2.0 CDT Business Edition - bj. 2000 - Midnight Blue (JQW)
Rover 75 Tourer 2.0 CDT Sterling - bj. 2003 - British Racing Green (HFF)
Rover 75 1.8 Classic - bj. 2002 - Midnight Blue (JQW)
MG TF 135 - bj. 2002 - Antracite (LQW)
MG ZT 190 2,5 v6 - bj. 2002 - Raven Black (PMF)
Rover 75 2.0 CDT Business Edition - bj. 2000 - Midnight Blue (JQW)
Rover 75 Tourer 2.0 CDT Sterling - bj. 2003 - British Racing Green (HFF)
Rover 75 1.8 Classic - bj. 2002 - Midnight Blue (JQW)
MG TF 135 - bj. 2002 - Antracite (LQW)
MG ZT 190 2,5 v6 - bj. 2002 - Raven Black (PMF)