soms/vaak bij het starten maakt hij een klikkend geluid, maar als hij oppakt pakt de ,motor ook goed op en start hij goed (dus geen batterij probleem)
Nu heb ik begrepen dat de spoel op dee startermotor versleten zou kunnen zijn.
heeft iemand hier ervaring mee??
Is het lastig om die motor er aft te halen en te rebviseren??
grt johan
rover 25 2.0 diesel uit 2000
Startmotor werkt niet lekker.
startmotor
en als je de aarde heb gecontroleerd en je wilt de startmotor verwijderen.
ik heb het ook moeten doen op mijn rover 200 uit 98 en heb een ruilstarter opgehaald was wel 225 euro lichter maar was zo klaar hij is makelijk te verwijderen en te plaatsen.
en probleem opgelost.
ik heb het ook moeten doen op mijn rover 200 uit 98 en heb een ruilstarter opgehaald was wel 225 euro lichter maar was zo klaar hij is makelijk te verwijderen en te plaatsen.
en probleem opgelost.
Gewoon demonteren en en andere monteren maar dan niet voor een bedrag waar je een complete auto voor koopt
Gewoon even rondbellen van Noort heeft er ook nog een paar liggen.
Je moet alleen even opletten de diesel heeft 2 types.
En je moet veel uitbouwen om er bij te komen (luchtfilter,turboslangen, motorcover).
2 bouten zitten van links naar rechts en een van recht naar links, die laatste kan een moer hebben of er zit schroefdraad in de starter.
Bam

Gewoon even rondbellen van Noort heeft er ook nog een paar liggen.
Je moet alleen even opletten de diesel heeft 2 types.
En je moet veel uitbouwen om er bij te komen (luchtfilter,turboslangen, motorcover).
2 bouten zitten van links naar rechts en een van recht naar links, die laatste kan een moer hebben of er zit schroefdraad in de starter.
Bam
Jaguar XE
MG ZS 120 MKII