Rooie Rover 400
-
- Moderator
- Contacteer:
D'r wordt nix geblokt omdat het geen "werk internet" is.
'k zat bij m'n ouders thuis..... m'n ouders wonen namelijk in de wijk die mij is toebedeeld.
Die &%$#*&##% van een werkgever van me baalde er wel van ... want hij wil eiedereen in een andere wijk dan waar hij woont.
Tsja, want je zal toevallig maar in het uur pauze wat hij je niet betaald thuis je bammetje op eten.
Dus aangezien ik in wijk Botlek woonde kreeg ik wijk Voorne&stukje Europoort .... en daarin wonen dus mijn ouders, oom&tante, kennissen, vrienden
Maarûh, weet iemand nog een leuke vacature voor me in omgeving botlek?
Niet administratief of chemisch.... liefst iets van boswachter ofzo
cheers,
Dennis
'k zat bij m'n ouders thuis..... m'n ouders wonen namelijk in de wijk die mij is toebedeeld.
Die &%$#*&##% van een werkgever van me baalde er wel van ... want hij wil eiedereen in een andere wijk dan waar hij woont.
Tsja, want je zal toevallig maar in het uur pauze wat hij je niet betaald thuis je bammetje op eten.
Dus aangezien ik in wijk Botlek woonde kreeg ik wijk Voorne&stukje Europoort .... en daarin wonen dus mijn ouders, oom&tante, kennissen, vrienden

Maarûh, weet iemand nog een leuke vacature voor me in omgeving botlek?
Niet administratief of chemisch.... liefst iets van boswachter ofzo

cheers,
Dennis

You can go fast ... but I can go anywhere.
-
- Moderator
- Contacteer:
Silly en Lijm is echt geen goeie combinatie .. of zijn het paddo's 
NIET chemisch en administratief .... dat betekend dat ik dát dus NIET wil.
Wat ik WEL wil is iets van Boswachter ofzo
Nederlandse taal is best pittig

NIET chemisch en administratief .... dat betekend dat ik dát dus NIET wil.
Wat ik WEL wil is iets van Boswachter ofzo
Nederlandse taal is best pittig

Laatst gewijzigd door Järv op ma okt 16, 2006 8:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Moderator
- Contacteer:
http://earth.google.com ... en kijk dan eens in omgeving Oostvoorne/Rockanje/Hellevoetsluis/Bernisse ....Striker schreef:Moet toch geen probleem zijn: bos genoeg in de Botlek.

-
- Moderator
- Contacteer:
Nope ... die rijden hier met Vitara's 
Maar helaas .. vacatures zijn mager en het aanbod van sollicitanten in gigantisch.
Dus de kans is nul
Maar 'k blijf het in de gaten houden .... maar tot die tijd mot ik echt wat anders.
'k ben het gezeur en gezanik meer dan spuug zat ... als het dan nog zinnig was was het to daar an toe, maar 't gaat nergens over .. echt zeuren om te zeuren en als d'r nix te zeiken valt verzinnen ze wel wat.
ernstig vermoeiend zeg maar
Maar afgezien van 't werk is het wel happy happy hier

Maar helaas .. vacatures zijn mager en het aanbod van sollicitanten in gigantisch.
Dus de kans is nul

Maar 'k blijf het in de gaten houden .... maar tot die tijd mot ik echt wat anders.
'k ben het gezeur en gezanik meer dan spuug zat ... als het dan nog zinnig was was het to daar an toe, maar 't gaat nergens over .. echt zeuren om te zeuren en als d'r nix te zeiken valt verzinnen ze wel wat.
ernstig vermoeiend zeg maar

Maar afgezien van 't werk is het wel happy happy hier

-
- Moderator
- Contacteer:
Nâh, de hele dag binnen zitten is niet iets voor mij.
en ook .. Ik ken wel een aantal gasten in de ICT die ik als collega zou willen hebben, toffe gasten zeg maar ... maar het merendeel van de ICTers die ik verder gezien heb wil ik nog niet dood op een stok in de tuin hebben.... van die bralballen die het dispuut nog niet los kunnen laten.

en ook .. Ik ken wel een aantal gasten in de ICT die ik als collega zou willen hebben, toffe gasten zeg maar ... maar het merendeel van de ICTers die ik verder gezien heb wil ik nog niet dood op een stok in de tuin hebben.... van die bralballen die het dispuut nog niet los kunnen laten.

- Striker
- MG-R Freak
Toch benieuwd in welke categorie ik valRover schreef:Ik ken wel een aantal gasten in de ICT die ik als collega zou willen hebben, toffe gasten zeg maar ... maar het merendeel van de ICTers die ik verder gezien heb wil ik nog niet dood op een stok in de tuin hebben.... van die bralballen die het dispuut nog niet los kunnen laten.

-
- The Big Boss
en is dat eerlijk of beleefd??
'03 MG ZT 190+ -> My forever car
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland

'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true
"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."
https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland