krakende voorvering??

Plaats reactie
guzzi

krakende voorvering??

Bericht door guzzi »

Sinds een paar weken heb ik tijdens het optrekken of afremmen last van zacht gekraak rechtsvoor. :shock:
Zelf zat ik te denken aan krakende voorveren, maar als ik mijn voorvering indruk door op mijn spartbord te drukken hoor ik niets, het lijkt ook van binnenuit te komen.
Weet iemand wat zou dit kunnen zijn? en of dit consequenties heeft? Mijn garantie loopt deze maand af dus dit zou ikmooi nog effe mee kunnen pikken. :lol:
Frekkel
MG-R Freak

Bericht door Frekkel »

stabilisatorstang
MG ZR S1800
guzzi

Bericht door guzzi »

Frekkel schreef:stabilisatorstang
En wat zou daarmee aan de hand kunnen zijn?
Frekkel
MG-R Freak

Bericht door Frekkel »

om zeep ;)
MG ZR S1800
guzzi

Bericht door guzzi »

Mmmh, best vlot voor auto van 2 1/2 jaar. :|

Die kl*te drempels ook in N'gein!! :wall: :wall: :wall:
Edgecrusher

Bericht door Edgecrusher »

Misschien e.e.a. eens goed schoonspuiten en goed invetten...
Anders een paar nieuwe rubbers.
Frekkel
MG-R Freak

Bericht door Frekkel »

mijn maat met de 206 mag ieder jaar een nieuwe stabilisayorstang steken. sportieve rijstijl, slecht wegdek en zware velgen
MG ZR S1800
pyara_pappoe

gekraak

Bericht door pyara_pappoe »

hey ik heb dit gekraak ook alleen als ik rem. het lijkt uit de remmen te komen . ik heb net als frekkel een rover brm.. waar kan ik die stabilisatorstang verkrijgen en hem erop laten zetten? is dit een dure grap ?
216 driver

Bericht door 216 driver »

Ik heb het linksvoor , maar ik weet nou niet of het aan de schroefset ligt die kraakt of zou het ook de stabilisatorstang kunnen zijn ?
streetwiseboyke

Bericht door streetwiseboyke »

heb dit probleem ook gehad met mijn zs 115 probleem in de garage door de voortrein telossen en kopervet ertussen aantebrengen .
216 driver

Bericht door 216 driver »

Ik heb van de week de auto omhoog gekrikt en band eraf gehaald, ff de veer een paar keer gedraaid en hij piept niet meer. Dit gaat waarschijnlijk alleen bij mij op omdat ik een schroefset heb die nogal wat anders is dan het std. onderstel.
guzzi

Bericht door guzzi »

streetwiseboyke schreef:heb dit probleem ook gehad met mijn zs 115 probleem in de garage door de voortrein telossen en kopervet ertussen aantebrengen .
Is dat zelf te doen op een brug of meer een klusje voor de dealer.
Plaats reactie