Spekkie jij hebt denk ik een verlagingsset voor een 220 hatch geleverd gehad. Welk merk heb je besteld?spekkieforlife schreef:@ Roverdude
Ik heb toevallig begin van de week ook verlagingsverenset gekocht voor mijn 220 turbo coupe van het merk OMP bij Biesheuvel. Maar nu is tie ook voor net 1 cm gezakt en achter helemaal niets.Ik lees dat jij ook zoiets had, maar wast tie bij jou na een tijdje nog gezakt of niet?
Ik hoor ook van iedereen dat tie nog wel gaat zakken maar na al die verhalen op t forum heb ik er een hard hoofd in.Als tie niet zakt ga k natuurlijk terug naar biesheuvel.
Grz Patrick
verlaging en remmen voor de coupe
- Robert-220TC
- MG-R Freak
- Contacteer:
dat was mijn probleem dus ook.
de set die ik had was voor de normale 200, daarmee is de auto ong 25mm gezakt.
ik heb nu een set voor de coupe en de resterende 15mm is er nu bijgekomen
je hebt ws. de verkeerde set...
mijne ziet er nu zo uit:

de set die ik had was voor de normale 200, daarmee is de auto ong 25mm gezakt.
ik heb nu een set voor de coupe en de resterende 15mm is er nu bijgekomen

je hebt ws. de verkeerde set...

mijne ziet er nu zo uit:

You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
ja en met die tuinslang die erachter ligt heb ik hem weer bijgevuld :PDutch Vitesse schreef:Denk dat mark hem zo heeft neergezet om zijn radiator te vervangen, moet je kijken wat een koelvloeistof er voor de auto ligt
You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.
als jou auto er zo uitziet:

dan istie niet verlaagd, dat durf ik te wedden.
standaard veren hebben voor zover ik weet geen merk, die zijn gewoon zwart.
dit is trouwens een standaard Coupe op 17"

vergelijk dat maar met mijn foto's
dan istie niet verlaagd, dat durf ik te wedden.
standaard veren hebben voor zover ik weet geen merk, die zijn gewoon zwart.
dit is trouwens een standaard Coupe op 17"

vergelijk dat maar met mijn foto's

Laatst gewijzigd door Mark16v op vr okt 13, 2006 4:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
oke jongens, bedankt voor de info en foto's.
Die van mij was dus niet verlaagd.
Ik ben net bij biesheuvel geweest en ze gaan contact opnemen met de fabriek van OMP (merk veren) en volgende week bellen ze mij terug. Ik heb trouwens voor deze veren 130,90 euro betaald. Dus ik zit tussen de verhouding die Robert-220TC al gezegd heb over de hatch- en turbo-veren.
Ill keep you posted.
Gr Patrick
Die van mij was dus niet verlaagd.

Ik ben net bij biesheuvel geweest en ze gaan contact opnemen met de fabriek van OMP (merk veren) en volgende week bellen ze mij terug. Ik heb trouwens voor deze veren 130,90 euro betaald. Dus ik zit tussen de verhouding die Robert-220TC al gezegd heb over de hatch- en turbo-veren.
Ill keep you posted.
Gr Patrick