416si verkopen, wat kan ik vragen?
416si verkopen, wat kan ik vragen?
Beste roverrijders,
ik ben erover aan het denken mijn 416si te verkopen. Hij heeft 95.000 gelopen, en is pas helemaal geriviseerd. Geen problemen.
Ik ga mn bumpers opnieuw spuiten (laten spuiten that is) dus er zit nix van krassen op. Interieur is perfect in orde en er liggen 17" AEZ velgen onder (nieuw, krasloos) met nieuwe banden.
Wat zou ik ervoor kunnen vragen, en kan ik beter mn remus einddemper, en de velgen los verkopen, dan krijg ik er mischien meer voor? Heb ook nog een bodykit liggen die ik er, als ik hem niet verkoop, binnekort op wil (laten) zetten als ik hem laat spuiten.
Ik heb zo'n beige stoffen oma intrieur omdat ik geen leren intrieur kan vinden op de sloop dus zou ik niet meer kans maken hem te verkopen zonder de uitlaat, bodykit en velgen aan een wat ouder persoon?
Ik ben trouwens heel tevreden over het ding, maar ik wil gewoon meer muscle! Die 110pk is me wat weinig, en rover heeft nu niet echt een sportief imago en gezien mijn leeftijd (20) heb ik daar een beetje behoefte aan.
Kan hem wel heel mooi maken, naar mijn smaak en die van veel van mijn leeftijds genoten met kit, verlagen, die velgen en mn uitlaat, maar dan verklein ik mijn doelgroep enorm, en verleg ik hem naar een doelgroep die minder te besteden heeft.
Iemand goed advies?
Pic (voor de nieuwe paintjob):
Ext: http://home.planet.nl/~jpabst/15082006.jpg
Int: http://home.planet.nl/~jpabst/15062006(004).jpg (zit ondertussen moderne radio in)
ik ben erover aan het denken mijn 416si te verkopen. Hij heeft 95.000 gelopen, en is pas helemaal geriviseerd. Geen problemen.
Ik ga mn bumpers opnieuw spuiten (laten spuiten that is) dus er zit nix van krassen op. Interieur is perfect in orde en er liggen 17" AEZ velgen onder (nieuw, krasloos) met nieuwe banden.
Wat zou ik ervoor kunnen vragen, en kan ik beter mn remus einddemper, en de velgen los verkopen, dan krijg ik er mischien meer voor? Heb ook nog een bodykit liggen die ik er, als ik hem niet verkoop, binnekort op wil (laten) zetten als ik hem laat spuiten.
Ik heb zo'n beige stoffen oma intrieur omdat ik geen leren intrieur kan vinden op de sloop dus zou ik niet meer kans maken hem te verkopen zonder de uitlaat, bodykit en velgen aan een wat ouder persoon?
Ik ben trouwens heel tevreden over het ding, maar ik wil gewoon meer muscle! Die 110pk is me wat weinig, en rover heeft nu niet echt een sportief imago en gezien mijn leeftijd (20) heb ik daar een beetje behoefte aan.
Kan hem wel heel mooi maken, naar mijn smaak en die van veel van mijn leeftijds genoten met kit, verlagen, die velgen en mn uitlaat, maar dan verklein ik mijn doelgroep enorm, en verleg ik hem naar een doelgroep die minder te besteden heeft.
Iemand goed advies?
Pic (voor de nieuwe paintjob):
Ext: http://home.planet.nl/~jpabst/15082006.jpg
Int: http://home.planet.nl/~jpabst/15062006(004).jpg (zit ondertussen moderne radio in)
- mg-zs
- Hairpin Hater
Waarom wil je hem verkopen.
Hoor dat je veel plannen hebt.
Denk zelf rond de €3000,-
Maar de echte kenners zullen wel zeggen of ik het verkeerd heb.
Was jij laats in de Dampstraat in Maastricht??
Dacht dat het jouw auto was die ik had gezien.
Waar laat je de bumpers spuiten?
Hoor dat je veel plannen hebt.
Denk zelf rond de €3000,-
Maar de echte kenners zullen wel zeggen of ik het verkeerd heb.
Was jij laats in de Dampstraat in Maastricht??
Dacht dat het jouw auto was die ik had gezien.
Waar laat je de bumpers spuiten?

Commission No. ZS-005354
MG ZS
Rover Tourer
- VandenPlas
- MG-R Freak
- Contacteer:
-
- MG-R Freak
- Contacteer:
of een ZR 160 ???
je zou je spullen los kunnen verkopen want die velgen maken de auto niet meer waard.
mischien verkoop je hem wel wat sneller met de velgen.
persoonlijk zou ik de auto gewoon inruilen op een andere.
maar dat is dan als je een duurdere auto gaat kopen.
als je een snellere auto zoekt van de zelde prijsklasse gaat dat vaak niet op..
ik wil ook wel mn ZS particulier verkopen maar dat is moeilijker dan je denkt
bij mijn auto komt het denk omdat de prijsklasse dus danig hoog is.
daar kan je ook nog veel andere leuke auto'voor kopen.
ik kon een rover 75 van iemand overkopen maar dat gaat ook niet meer door.
dan staat er nog bij een garage ergens een mooie MG ZR 160 5 deurs tekoop maar die is ouder als mijn ZS.
dus blijven we nog ff lekker hier in rijden tot er mischien weer wat op mn pad tegenkomt
je zou je spullen los kunnen verkopen want die velgen maken de auto niet meer waard.
mischien verkoop je hem wel wat sneller met de velgen.
persoonlijk zou ik de auto gewoon inruilen op een andere.
maar dat is dan als je een duurdere auto gaat kopen.
als je een snellere auto zoekt van de zelde prijsklasse gaat dat vaak niet op..
ik wil ook wel mn ZS particulier verkopen maar dat is moeilijker dan je denkt

bij mijn auto komt het denk omdat de prijsklasse dus danig hoog is.
daar kan je ook nog veel andere leuke auto'voor kopen.
ik kon een rover 75 van iemand overkopen maar dat gaat ook niet meer door.
dan staat er nog bij een garage ergens een mooie MG ZR 160 5 deurs tekoop maar die is ouder als mijn ZS.
dus blijven we nog ff lekker hier in rijden tot er mischien weer wat op mn pad tegenkomt
mg-zs: ja woon op de ambyerstraat in een studentenhuis..
een vriend/klasgenoot van mij spuit brommers (lemmens) en choppers (naam weetk ff nie van t bedrijfje) en hij heeft nu een grote garage met brug etc geregeld waar hij ook grote objecten kan spuiten. O.a. mijn bumpers
.
Maar ik heb gewoon een OV en verhuis binnenkort naar de binnenstad (waar mijn 3 baantjes op loopafstand liggen). Ik kan gewoon de trein naar mn school pakken dus ik hoef (ik doe nu alles met de auto, ik woon nu ook nog wat ongunstig gelegen) eigenlijk bijna nooit te rijden.
Dus ik dacht aan een Porsche 944 turbo, liefst eentje van 1987, die is volgend jaar oldtimer en dus retegoedkoop (kwa verzekering) mits je er weinig km's mee maakt. Er staan heel aardige bakken te koop (~90k op de klok) voor zoon 8000 euries in redelijke conditie. En ik heb nog 2 leuke brommers staan waark vanaf wil, die rover en wat overschot op mn spaarrekening.
Ik weet dat het een slechte investering is, maar héj van 0 naar 100 in 5,9 seconde elke zondag is niet mis ;-). En welke arme student kan zeggen dat hij een porsche rijdt
.
Een MG is ook zeker een optie... maarja ik ben er nog hard over aant nadenken. Mischien kan ik daar deze velgen ook onderzetten? Maar aan de andere kant investeer je een hoop geld en krijg je maar 70pk vermogen erbij... (ZS-180)
Had idd een hoop plannen met deze auto... maar om hem echt mooi te krijgen moet ik gewoon zoveel doen (bodykit, die velgen, die uitlaat heb ik al) maar dan moet er een nieuw intrieur in en een verlagingskit etc, en dan heb je hem mooi, kom je hem ook nooit meer kwijt!
een vriend/klasgenoot van mij spuit brommers (lemmens) en choppers (naam weetk ff nie van t bedrijfje) en hij heeft nu een grote garage met brug etc geregeld waar hij ook grote objecten kan spuiten. O.a. mijn bumpers

Maar ik heb gewoon een OV en verhuis binnenkort naar de binnenstad (waar mijn 3 baantjes op loopafstand liggen). Ik kan gewoon de trein naar mn school pakken dus ik hoef (ik doe nu alles met de auto, ik woon nu ook nog wat ongunstig gelegen) eigenlijk bijna nooit te rijden.
Dus ik dacht aan een Porsche 944 turbo, liefst eentje van 1987, die is volgend jaar oldtimer en dus retegoedkoop (kwa verzekering) mits je er weinig km's mee maakt. Er staan heel aardige bakken te koop (~90k op de klok) voor zoon 8000 euries in redelijke conditie. En ik heb nog 2 leuke brommers staan waark vanaf wil, die rover en wat overschot op mn spaarrekening.
Ik weet dat het een slechte investering is, maar héj van 0 naar 100 in 5,9 seconde elke zondag is niet mis ;-). En welke arme student kan zeggen dat hij een porsche rijdt

Een MG is ook zeker een optie... maarja ik ben er nog hard over aant nadenken. Mischien kan ik daar deze velgen ook onderzetten? Maar aan de andere kant investeer je een hoop geld en krijg je maar 70pk vermogen erbij... (ZS-180)
Had idd een hoop plannen met deze auto... maar om hem echt mooi te krijgen moet ik gewoon zoveel doen (bodykit, die velgen, die uitlaat heb ik al) maar dan moet er een nieuw intrieur in en een verlagingskit etc, en dan heb je hem mooi, kom je hem ook nooit meer kwijt!
-
- MG-R Freak
- Contacteer:
een oldtimer koop je niet zomaar.
denk dat je voor dat geld geen goede 944 turbo kan vinden.
en ze zijn pas oldtimer als ze 25 jaar oud zijn.
dus kom je op bouwjaar 1981
volgensmij mag je wegenbelasting vrij rijden als die oldtimer je 2e auto is,
maar daar kan ik me in vergissen.
een ZS 180 heeft iets minder peekaa's maar is heel wat nieuwer en betrouwbaarder.
suc6 met je keuze (en je heb voor €8000,- nog geen ZS 180)
denk dat je voor dat geld geen goede 944 turbo kan vinden.
en ze zijn pas oldtimer als ze 25 jaar oud zijn.
dus kom je op bouwjaar 1981
volgensmij mag je wegenbelasting vrij rijden als die oldtimer je 2e auto is,
een ZS 180 heeft iets minder peekaa's maar is heel wat nieuwer en betrouwbaarder.
suc6 met je keuze (en je heb voor €8000,- nog geen ZS 180)
- mg-zs
- Hairpin Hater
Ik zoek nog iemand die voor een leuke prijs mijn voorkant wilt spuiten en achter bumper.Pieter schreef:mg-zs: ja woon op de ambyerstraat in een studentenhuis..
een vriend/klasgenoot van mij spuit brommers (lemmens) en choppers (naam weetk ff nie van t bedrijfje) en hij heeft nu een grote garage met brug etc geregeld waar hij ook grote objecten kan spuiten. O.a. mijn bumpers.
Zou hij dat ook doen.
P/M mij maar anders.

Commission No. ZS-005354
MG ZS
Rover Tourer
- VandenPlas
- MG-R Freak
- Contacteer:
Als het 'bouwjaar' van de auto ouder is dan 25 jaar, dan is die idd belastingvrij. En dan maakt het niks uit of die als 1e of 2e auto wordt gebruikt.volgensmij mag je wegenbelasting vrij rijden als die oldtimer je 2e auto is,
Als ik voor een Porche zou gaan kijken, dan lijkt me de Porche 928 een veel leukere auto. Deze heeft bovendien een lekkere V8 motor. Is 2e hands nog zeer betaalbaar en ook wegenbelastingvrij.