Witte tellerplaten 15 stuks.

214 216 218 220 25
Plaats reactie
pyara_pappoe

Witte tellerplaten 15 stuks.

Bericht door pyara_pappoe »

Beste Forum leden,

ik heb iemand gevonden die witte tellerplaten op maat en custom made wil maken voor mij. echter het moeten er minimaal 15 zijn. Zijn er hier geintereseerden zodat we samen 15 stuks kunnen bestellen van witte tellerplaten voor de rover brm... en rover 200 series?

laat het me even weten.

mvg,
Jarno

Bericht door Jarno »

ik heb wel interesse, maar wat is de prijs/stuk?
Silly CVT
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door Silly CVT »

Yep... eerst een prijs en een voorbeeld graag. (En dan niet een voorbeeld zoals het in andere wagens/merken is). :roll:
Officieel bericht:
Afbeelding
Klik de groene balk.:mrgreen:
pyara_pappoe

90 eur per set.
Jarno

Bericht door Jarno »

pyara_pappoe schreef:90 eur per set.
jawatte, laat dan maar.
Dan bestel ik wel via internet aan 45€ set :?
pyara_pappoe

waar kan je die bestellen dan ? voor mijn rover brm. beetje mooie met
Jarno

Bericht door Jarno »

script

Bericht door script »

Welke zou ik het beste nemen voor een rover 25?
pyara_pappoe

Tellerplaten van carpartstuning van birba.

Beste Mensen,

Ik heb onlangs witte tellerplaten besteld voor mijn rover 200 brm van birba, via de website van www.carpartstuning.nl

Nou kan ik jullie zeggen dat deze tellerplaten gewoon een stuk papier is wat je moet plakken over je bestaande tellerplaten. Hiervoor moest ik dus 65 euro betalen, BELACHELIJK!!! ik heb dan ook besloten deze tellerplaten niet in mijn auto in te bouwen. Ik heb nu iemand gevonden die voor 75 euro, voor mij tellerplaten op maat en naar eigen smaak kan maken, precies naar je eigen design, en wel de complete tellerplaten, dus niet van papier maar plastich van 2 mm dik. dus dit zijn zeer zeker goede tellerplaten. binnenkort plaats ik wel foto's van die tellerplaten. zijn er hier mensen die ze ook willen hebben, dan kun je ze via mij bestellen.

ik hoor het graag.

mvg,

pyara_pappoe.

voor info kun je me emailen.
pyara_pappoe

dus die tellerplaten van 50 euro en 65 euro zijn gewoon een stuk papier wat je dus over je bestaande tellerplaten heen moet doen. is dus low quality.
Plaats reactie