Ik zal je missen, schat!

214 216 218 220 25
No Comment Boy

Ik zal je missen, schat!

Bericht door No Comment Boy »

Rover is sinds gisteren van de oprit.
Hij is verkocht!

Koper is zelf een carfreak, dus ik kan op mijn 2 oren slapen (hoop ik).

Ik ben momenteel mijn rijbewijs kwijt, dus ik ga de opvolger pas volgende week maandag ophalen.

Hier nog een "specialleke" van de Rover:

Afbeelding

De Opvolger:

Afbeelding

Ik zal je missen, schat!

Groeten
Kevin
Silly CVT
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door Silly CVT »

Das balen maar euh... Rijbewijs kwijt...?? :shock:
Officieel bericht:
Afbeelding
Klik de groene balk.:mrgreen:
mg-zs
Hairpin Hater

Bericht door mg-zs »

:shock:
Graag meer details .
Afbeelding

Commission No. ZS-005354

MG ZS
Rover Tourer
Järv
Moderator
Contacteer:

Bericht door Järv »

een golf? :shock: geen wonder dat ze je rijbewijs afnemen :roll:

Nâh, maar ff zonder dollen .... hoes dat gekomen dan? :blink:

cheers,
Dennis :cool:
You can go fast ... but I can go anywhere.
Frekkel
MG-R Freak

Bericht door Frekkel »

Rover schreef:een golf? :shock: geen wonder dat ze je rijbewijs afnemen :roll:
net wat ik dacht :mrgreen:
MG ZR S1800
rover 216

Bericht door rover 216 »

Tis te hope da hij de Rover in ere houdt é, hij is der precies toch heel gek van dus da zit wel goed zeker :)

Ik vind de Golf een waardige opvolger ze, een schone velg en verlaging doet wonderen, en Kevin kennende zit da wel goed 8)

Succes met de Golf!!

Wel pech ivm rijbewijs, mja kan gebeure é ;)
Sn00ky-g

Bericht door Sn00ky-g »

Zou zelf ook geen rover meer kopen, mijn ervaring met de rover 200 is niet mis, maar ook nie echt goed, je mist gewoon degelijkheid, dat is eigenlijk het enige. Zit vaak naast me vrouwtje in de auto ook een golf 4, en die rijdt toch echt wel lekkerder.

Zou mensen een rover nie aanraden, maar ook nie afraden. Er is NIX mis met ze, maar je mist die degelijkheid voor de rest nix!
Jarno

Bericht door Jarno »

Sn00ky-g schreef:Zou zelf ook geen rover meer kopen, mijn ervaring met de rover 200 is niet mis, maar ook nie echt goed, je mist gewoon degelijkheid, dat is eigenlijk het enige. Zit vaak naast me vrouwtje in de auto ook een golf 4, en die rijdt toch echt wel lekkerder.

Zou mensen een rover nie aanraden, maar ook nie afraden. Er is NIX mis met ze, maar je mist die degelijkheid voor de rest nix!
same here...

Wel voordeel dat alles makkelijk ineensteekt zodat je zelf wel veel kan doen, maar in een vw zit alles zo oerdegelijk ineen... (toch qua interieur, ophanging e.d. zwijg ik over want dat is sh*t)
artemis
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door artemis »

@Sn00ky-g en Jarno Goed discussievoer :lol:

In een Rover rij je tenminste in een auto met heel veel klasse en die apart is, een Golf poeh daar wordt je mee doodgegooid, is nou niet bepaald iets aparts vind ik ;)

@no comment boy:Maar goed neemt niet weg dat ik jou feliciteer met de nieuwe aanwinst en hoop dat jij er veel plezier van zal hebben :!: 8)
Vind het echt doodzonde dat die mooie Rover verkocht is, maar jij moet lekker zelf weten waar jij in rijdt ;)
Dus van harte gefeliciteerd :!: :D
tummeke

Bericht door tummeke »

artemis schreef: In een Rover rij je tenminste in een auto met heel veel klasse en die apart is, een Golf poeh daar wordt je mee doodgegooid, is nou niet bepaald iets aparts vind ik ;)
Spijker op zn kop Artemis..
Dat is het hele punt van de Rover.. Je rijdt niet in zo'n kuddewagen.. Maar in iets aparts, met klasse... Alleen al om het type volk wat standaard in een golf of civic rijdt enzo zou ik ze al niet kopen.. Soms erg zonde van een auto.. Nee, de enige auto waar ik de Rover voor in zou ruilen zou een nieuwer model Ibiza Cupra zijn.. Maar ook dan heb je dat probleem nog wel..

Maargoed, snooky heeft wel een punt, qua build quality is rover niet de beste.. Rammeltjes en brakheid hoort er nou eenmaal bij.. Maar daar moet je van houden, part of the rover experience :P

Anyway, Succes met je golfje NCB :) Je zult er vast iets leuks van maken..
artemis
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door artemis »

tummeke schreef:
Maargoed, snooky heeft wel een punt, qua build quality is rover niet de beste.. Rammeltjes en brakheid hoort er nou eenmaal bij.. Maar daar moet je van houden, part of the rover experience :P

elke merk auto heeft wel zijn gebreken, geen 1 is perfect (net als mensen :mrgreen: ) ;)
118GTR
MG-R Core
Contacteer:

Bericht door 118GTR »

Ik heb een weekje in een 130pk Tdi Passat rond gereden, kwalitatief gewoon goed.

Maar die auto was zooooooooooooo verschrikkelijk saai, alleen de blauwe wijzerplaatjes waren mooi. Maar het voelde net alsof ik in een lijk rond reed, echt zo dood als een pier dat ding.

Nu is een Golf geen Passat natuurlijk, maar ik hoop voor jouw dat de machine enigsinds een :D op je gezicht kan maken.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine

www.118GTi.tk

Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
hAz
MG-R Freak

Bericht door hAz »

118GTR, je haalt me de woorden uit de mond :!:

Een Rover rammelt dan misschien volgens sommigen wat meer (hoewel ik andere auto's net zo hard vind rammelen), er zitten zoveel meer mooie details in een Rover! Die d**tse auto's zijn zo kaal en saai van binnen. Bijna klinisch kaal.... brrrr.... en dit wordt helaas door sommige andere merken overgenomen.
Laat dan al dat moois in een Rover maar lekker meedeinen op de kasseien.

Maar goed, ik hoop dat je desondanks veel plezier aan de *wagen beleeft. ;)

hAz.
No Comment Boy

Bericht door No Comment Boy »

Hallo Hallo,

Ik ben mijn rijbewijs kwijt omdat ik 2jaar geleden "iets" te snel heb gereden.

Ok, akkoord, de Rover is iets apart. Ik heb ongelooflijk genoten van die 2 jaar Roverrijden, ook van dit forum trouwens. Altijd makkelijk als je iets niet weet of wat dan ook! Waarvoor mijn dank.

Maar ik vond het het juiste ogenblik voor de Rover te verkopen. Hij is nu 8jaar, binnen 2jaar is hij (nog) minder waard. Het was de goeie moment om hem te verkopen. Ik heb er trouwens nog 4100€ voor gekregen, wat ik niet slecht vind.

Ook maak ik meer en meer Km's, dan is een dieseltje altijd wel voordelig. En ik ben gans zot van het Koppel dat die Tdi'tjes met zich meebrengen.

En over de ophanging van de Golf.. Schroefsetje is zo goed als besteld. We gaan dat ding is terug op de grond smijten, en geloof mij.. Dan is het bootgevoel weg :mrgreen: .

Alvast Bedankt voor de Comments!

Groeten
Kevin
Striker
MG-R Freak

Bericht door Striker »

118GTR schreef:het voelde net alsof ik in een lijk rond reed
:shock: Hebben we nu ook al necrofielen op deze site :lol:.
Afbeelding

Wil je weten hoe je een afbeelding in je post plaatst?? Lees dan hier!!
Willem

Bericht door Willem »

Oktoberfest??? Daar was ik vorige week zaterdag ook geweest, wat een drukte zeg daar!
Plaats reactie