MG ZR SPOILER SPUITEN.
MG ZR SPOILER SPUITEN.
hallo mensen,
ik wil met dr.doggystyle samen mijn mg zr spoiler spuiten. heeft iemand stapgewijs tips voor mij hoe ik dit het beste kan doen en het mooiste resultaat kan krijgen. ik ben een leek in spuiten, dus wil het uitproberen. een compressor en speciaal spuitgereedschap hebben wel al. wat moet er gebeuren nu? schuren? met wel soort schuurpapier kunnen we de spoiler schuren en hoe?
moeten we grondlak erop doen eerst en daarna spuiten en afwerken met blanko lak... etc... graag tips.
alvast bedankt.
resultaten volgen nog met foto's
ik wil met dr.doggystyle samen mijn mg zr spoiler spuiten. heeft iemand stapgewijs tips voor mij hoe ik dit het beste kan doen en het mooiste resultaat kan krijgen. ik ben een leek in spuiten, dus wil het uitproberen. een compressor en speciaal spuitgereedschap hebben wel al. wat moet er gebeuren nu? schuren? met wel soort schuurpapier kunnen we de spoiler schuren en hoe?
moeten we grondlak erop doen eerst en daarna spuiten en afwerken met blanko lak... etc... graag tips.
alvast bedankt.
resultaten volgen nog met foto's
beter laten doen zoiets als een spoiler.. Zoiets moet namelijk eerst goed in de primer en speciale anti zuigende middelen.. Daarna moet het ook nog goed afgewerkt worden zodat je geen doffe glans krijgt, maar hoogglans zoals de rest van je wagen..
als jullie het samen willen laten doen weet ik misschien nog wel iemand die wil spuiten..
misschien een idee om met het hele forum wat spul hier bij mij te verzamelen, en dit allemaal tegelijk te laten spuiten door hem.. Hoe meer spullen, hoe meer korting...
als jullie het samen willen laten doen weet ik misschien nog wel iemand die wil spuiten..
misschien een idee om met het hele forum wat spul hier bij mij te verzamelen, en dit allemaal tegelijk te laten spuiten door hem.. Hoe meer spullen, hoe meer korting...
-
- Moderator
- Contacteer:
... en nog even een tip van mij.
Hoe je 'm spuit spuit je 'm .... maar NOOIT geforceerd drogen!
Dus gewoon ontvetten, schuren en gondverf ... laten rusten ... schuren ontvetten en kleur ... laten rusten ... scotsen en blankelak ... lang laten rusten ... monteren.
Maar nooit met de föhn of in de oven ... want dan krijg je belletjes in je lak.
cheers,
Dennis
Hoe je 'm spuit spuit je 'm .... maar NOOIT geforceerd drogen!
Dus gewoon ontvetten, schuren en gondverf ... laten rusten ... schuren ontvetten en kleur ... laten rusten ... scotsen en blankelak ... lang laten rusten ... monteren.
Maar nooit met de föhn of in de oven ... want dan krijg je belletjes in je lak.
cheers,
Dennis

You can go fast ... but I can go anywhere.
Wat mij betreft kijken we wat er allemaal gespoten moet worden.. Informeer ik bij die kennis voor de kosten, en regelen we dan bij de volgende meeting de overdracht van alle spullen (of evt opsturen) als het interessant is..
Hij levert goed werk (is autoschadehersteller van beroep) dus daar hoef je niet bang voor te zijn.. Enige vraag is of ie er zin in, en tijd voor heeft..
Hij levert goed werk (is autoschadehersteller van beroep) dus daar hoef je niet bang voor te zijn.. Enige vraag is of ie er zin in, en tijd voor heeft..
- Boarderken
- MG-R Freak
Hier zat ik met zulke ogenRover schreef:Maar nooit met de föhn of in de oven ... want dan krijg je belletjes in je lak

Je zult er uiteraard wel wat van kennen van de procedure om iets mooi te spuiten

Alleen... ik werk als vakantiejob bij een Mercedesgarage, staan ze in de carroserie de gespoten stukken dus net wel te drogen met van die gasvuurtjes

Wat moet ik hier nou van denken

02/10/05 - 15/03/07: MG ZR 100 2.0 TD mk1 Trophy Blue (Total Loss)
30/03/07 - 09/05/14: Ford Fiesta S Carré 1.6 TDCI (Sold)
28/06/08 - ...: MG ZR 105 1.4i mk1 Trophy Blue (weekend/meet/show ride)
10/05/14 - ...: Ford Fiesta ST180
- Boarderken
- MG-R Freak
Oww, juist, had er niet op geletJe schreef 't zelf .... carroserie ... dat is ijzer of alu...

Njah, ik noem het gasvuurtjesMaarûh ... drogen met gasvuurtjes?? ... zijn die gasten volslagen idioot ofzo??

Het zijn van die roostertjes die opgloeien en zo dus warmte stralen.
In de pittazaken hier houden ze hun vlees er warm mee...met gas dus, vandaar dat ik gasvuurtjes zeg.
Enjah, heb er niet al te goed op gelet maar zal wss toch met 220 Volt werken

- Boarderken
- MG-R Freak
Dat was het dus helemaalRover schreef:Zo'n ding?:

Excuses voor men met momenten onwetendheid

Ik ben nog maar in opleiding en kan de dinge dus niet direct bij naam noemen