paar dingetjes werken niet meer na botsing met paaltje...

214 216 218 220 25
Plaats reactie
gfree

paar dingetjes werken niet meer na botsing met paaltje...

Bericht door gfree »

yo,

Ik wilde vanavond even in de berm parkeren, maar reed toen iets van 50 cm over zo'n betonnen paaltje heen(20cm hoog), veel kabaal onder het vooronder, en veel gescheld vanuit mij.

Eerste gezicht niet echt wat beschadigd, wat krassen op die plaat die er onder zit, maar geen gebroken onderdelen oid.

echter, de volgende dingen doen het nu niet meer:

radio
klokje
binnenlampje
knipperlichten tijdens het inschakelen vergendeling

en het lampje die meldt dat de kofferbak nog openstaan blijft constant branden.

Waar kan dit aan liggen??
sjon

Re: paar dingetjes werken niet meer na botsing met paaltje..

Bericht door sjon »

gfree schreef: radio
klokje
binnenlampje
Ik gok erop dat deze punten kunnen worden opgelost door een zekering te vervangen van die andere weet ik het niet zeker maar misschien ligt dat ook wel gewoon aan een zekering. Die zullen namelijk een beste klap hebben gekregen.
Silly CVT
MG-R Freak
Contacteer:

Bericht door Silly CVT »

Morgen int daglicht ff omhoog gooien en de onderkant bekijken... ;)
Officieel bericht:
Afbeelding
Klik de groene balk.:mrgreen:
gfree

Re: paar dingetjes werken niet meer na botsing met paaltje..

Bericht door gfree »

sjon schreef: Ik gok erop dat deze punten kunnen worden opgelost door een zekering te vervangen van die andere weet ik het niet zeker maar misschien ligt dat ook wel gewoon aan een zekering. Die zullen namelijk een beste klap hebben gekregen.
Het lag inderdaad aan een zekeringetje, deze heb ik vervangen en meteen zijn alle problemen opgelost.
Wat ik niet snap is waarom deze kapot gaat, er wordt toch geen kortsluiting gemaakt oid?
xaio

Bericht door xaio »

Je weet het niet das het probleem, misschien tijdens het raken een bepaald onderdeel tegen een andere afgeschaafd of geknald en daardoor de zekering eruitgeknald.
gfree

Bericht door gfree »

verdomme, rijd ik over een spoorwegovergang, knalt de zekering er weer uit. er is nu constant kortsluiting. Dit kan natuurlijk overal zitten, maar heeft iemand enig idee waar ik kan zoeken?
Plaats reactie