Knoppen aan stuur.

414 416 418 420 45
Plaats reactie
vincent

Knoppen aan stuur.

Bericht door vincent »

Ik heb op mijn 420 sedan een houten stuur zitten. (zo een met in links-recht leer, onder ook iets van leer of plastic weet ik niet meer, maar bovenop in het midden hout).
Nu zag ik van de week aan de rechterzijkant aan de achterkant van het stuur een holte zitten. Bestemd voor een aantal sturrbediende knoppen. Mijn vraag is echter. Welke zitten hier normaal Radio of Cruisecontrol?

Volgende vraag: Heeft iemand misschien nog van deze knoppen liggen? en wil er voor een schappelijk bedrag vanaf. Vooral als ze voor cruisecontrol zijn.
Ik heb namelijk wel cruisecontrol maar met een apparte hendel achter de richtingaanwijzer (volgens mij aftermarket) . Die zit mij nogal eens in de weg en kan volgens mij best omgesoldeerd worden naar de andere knoppen.

Dus wie o wie heeft nog wat liggen ?

Vincent
bam
MG-R Core

Bericht door bam »

hier

Staat alles omschreven voor vingerbediening aan het stuur.

Bam.

Jaguar XE
MG ZS 120 MKII
vincent

Bericht door vincent »

Alleen ben ik dus eigenlijk op zoek naar enkel de knoppen aan het stuur. Nu zit er zo'n holle ruimte die erom vraag om opgevuld te worden.
Bart-K
The Big Boss

Bericht door Bart-K »

wat moet ik me inhouden om hier niet heeeel fout op te reageren :oops: :mrgreen:
'03 MG ZT 190+ -> My forever car :inlove:
'03 MG ZS 180 -> Tracktoy
'00 MG ZR RX1800R -> The Dream has come true

"You don't park a ZT, you simply allow it to rest until next time."

https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland
rakram1

Bericht door rakram1 »

BarTD schreef:wat moet ik me inhouden om hier niet heeeel fout op te reageren :oops: :mrgreen:
Vind het wel knap dat je je inhoudt :D
Dutch
MG-R Core

Bericht door Dutch »

Kijk eens aan nog geen maand geregistreerd en nu kent ie de zieke geesten hier op het forum al :mrgreen:
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
Afbeelding
vincent

Bericht door vincent »

:D

Tja, Ben bang dat BartD dan toch een probleem met zijn Rover gaat krijgen als zij met de jaren holle ruimtes (roest) gaat krijgen......
Zal niet veel van rijden terrecht komen..... :lol:

Maare....ik zoek dus knoppen...
Plaats reactie