Dutch Vitesse schreef:Hou ebay.co.uk maar eens in de gaten elke week staat er zowat wel een 1.8 of een 1.8VVC te koop en als je die koopt is het een kwestie van ff overhangen en klaar ben je(in het VVC geval misschien nog wat anders aanpassen maar dat weet tummeke wel denk ik)
Ja, maar hoe krijg ik een beest van +/-200kg hierheen? Voor dat geld + inruilwaarde van deze hebk een nieuwe :P
Edit: staan er idd super veel op, maar om ze hier te krijgen is een heel avontuur! En hebben ze dan niet allemaal engelse maten kwa bouten etc?
Blok is hetzelfde waar je hem ook vandaan haalt, gewicht is ~110 Kg.
grote carriers zoals UPC hebben er totaal geen problemen mee. Kost je wel 100 euro en het is nogal vervelend dat je het blok pas ziet nadat hij is aangekomen.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
bam schreef:
Stond er toch echt een te koop +/- 3 weken geleden.
Hij lijkt wel of je impulsief bezig bent op dit moment en dat gaat je echt geld kosten dan.
Look before you leap!!
Bam.
Een wijs advies! Maar goed... moet eerst ff die bodykit helemaal in orde hebben en dan wil ik echt opzoek naar een betere motor. En dat is kennelijk een 1.8i VVC. Maar zal natuurlijk niets kopen voor ik het gezien heb.
Ik ga hem zelf niet overzetten, een goeie vriend van mij die dit soort dingen vaker doet gaat het voor me doen. Neem hem gewoon mee als ik er eentje gevonden heb. Maar zorg dan wel voor een soort garantie van de vorige eigenaar dat hij loopt oid. Want meestal hebben ze die dingen al niet meer in een auto liggen als je hem ophaalt toch
220 Turbo blok, 200pk, is dat niet compatable met wat de rest van mijn onderdelen? En hoe zit dat met de versnellingsbak?
Kunnen ze bij van Noort niets voor me betekenen, ik hoor hier zoveel over ze? Hun website ziet er vrij amateuristisch uit en verschaft helaas niet veel info.... Mischien kan ik iets voor ze betekenen