hallo.
ik heb een probleem. vandaag was ik even bezig om achterin hoofdsteunen te plaatsen. dus ik klap zo mijn middenste gedeelte van me achterbank naar beneden... alles gelukt... wil ik weer de bank naar boven halen lukt dit niet. wat blijkt de gordel blijft haken...., en ik kreeg de bank niet meer omhoog. ik heb maar het gehele mechanisme van de middenste gedeelte van de gordel losgehaald... en zo de bank wel omhoog gekregen.... maar hoe krijg ik deze gordel mechanisme van de klem af?? zodat de gordel lang genoeg wordt om de bank te kunnen terugklappen en het weer normaal in gebruik te nemen.. het gaat hier om de middenste pasagier gordel achterin..?
hopelijk kan iemand me helpen.
bij voorbaat dank.
achtergordel geblokkeerd??
en wat ik bedoel met de gordel zit klem, hiermee bedoel ik de rol waar de gordelriem omheen zit, die draait niet meer vrijuit en zit klem... soort beveiliging lijkt het wel... kan dus het draaimechanisme waarmee de gordelriem langer gemaakt kan worden niet meer draaien omdat het dus klem zit... dit moet toch wel los gemaakt kunnen worden? of moet ik een hele nieuwe mechanisme kopen?