Stuur trilt hard bij remmen tegen 120km/u
Stuur trilt hard bij remmen tegen 120km/u
Telkens ik op de snelweg rijd tegen 120 of sneller en ik licht aan mijn rem kom begint mijn stuur en de rest van de wagen heel hard te bibberen.
Als ik wat dieper duw heeft ie nergens last van.
Is dit gewoon omdat ik de remblokjes lichtjes tegen de schijven laat komen tegen deze snelheid?
Als ik wat dieper duw heeft ie nergens last van.
Is dit gewoon omdat ik de remblokjes lichtjes tegen de schijven laat komen tegen deze snelheid?
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
Ik denk net als Morax aan een Remschijf.
Dat zegt alleen maar dat de ene kant net zo krom is als de andere.Jarno schreef: En als ik mn stuur los laat blijft hij mooi recht rijden dus hij is perfect uitgelijnt...
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
ik heb gezien hoe ze het uitbalanceerden...auditurbo schreef:zijn de velgen wel goed gebalanceerd? misschien is het vergeten te doen of is er een loodje afgevallen....
Ze hebben in elke velg wel een nieuwe bout gestoken omdat ik die veiligheidsbouten eruit wou.
Deze zijn iets langer maar ligt daar toch niet aan?
Hoe lang zitten de remschijven en remblokken er al op?
Bij mij zijn beide aan vervanging toe en daardoor trilt mijn stuur bij lichtjes remmen. Trap ik heb wat steviger in dan is het getril over. Het lijkt mij dus dat er nieuwe blokken op moeten, en misschien zelfs nieuwe schijven.
Het kan niet met de velgen te maken hebben indien deze niet krom zijn, maar dat moet je al tijdens het rijden merken.
Bij mij zijn beide aan vervanging toe en daardoor trilt mijn stuur bij lichtjes remmen. Trap ik heb wat steviger in dan is het getril over. Het lijkt mij dus dat er nieuwe blokken op moeten, en misschien zelfs nieuwe schijven.
Het kan niet met de velgen te maken hebben indien deze niet krom zijn, maar dat moet je al tijdens het rijden merken.
geen idee, de remmen stonden er al op toen ik hem kocht.Wows schreef:Hoe lang zitten de remschijven en remblokken er al op?
Maar ik ga komende week langs de garage voor een zomeronderhoud en ik ga vragen om de remmen eens te bekijken dan