Motor 1.8

414 416 418 420 45
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Roverforever
MG-R Freak
Berichten: 774
Lid geworden op: di sep 14, 2004 7:55 pm
Woonplaats: heist op den berg/wi

Motor 1.8

Bericht door Roverforever »

Wie kan even het echte verhaal van de atmosferische 1800 K-motor vertellen? Is het een prbleemgeval of valt het nog allemaal best mee?
1988 Rover Vitesse & 1994 Rover 620i & 1994 Rover 827Si Coupé & 1995 Rover 827Si Saloon & 1998 Rover 620Si & 2003 Rover 45 1.8 & 2005 MG ZT CDTi+ & 2003 Rover 75 CDTi Tourer & 2004 Rover 75 4.6 V8 RHD & 2015 Volvo V70 T4 Nordic full option
Gebruikersavatar
Roverforever
MG-R Freak
Berichten: 774
Lid geworden op: di sep 14, 2004 7:55 pm
Woonplaats: heist op den berg/wi

Bericht door Roverforever »

Niemand :?: :?:
1988 Rover Vitesse & 1994 Rover 620i & 1994 Rover 827Si Coupé & 1995 Rover 827Si Saloon & 1998 Rover 620Si & 2003 Rover 45 1.8 & 2005 MG ZT CDTi+ & 2003 Rover 75 CDTi Tourer & 2004 Rover 75 4.6 V8 RHD & 2015 Volvo V70 T4 Nordic full option
Anton
MG-R Freak
Berichten: 1235
Lid geworden op: do dec 12, 2002 11:15 pm
Woonplaats:
Locatie: Oss

Bericht door Anton »

Ga ff rustig een bakkie koffie drinken ofzo.
De komende DAGEN komt er echt wel een reactie, tenminste als je niet zo ongeduldig gaat lopen jammeren.
Gebruikersavatar
VandenPlas
MG-R Freak
Berichten: 975
Lid geworden op: zo aug 08, 2004 7:04 pm
Woonplaats: Haarlem
Contacteer:

Bericht door VandenPlas »

Koppakking kan problemen geven, maar dit geld in iets mindere maten ook voor de overige uitvoeringen van het K-serie blok. Voor de rest hoor ik verder weinig andere problemen.

Op het Engelse forum loopt een topic over dit onderwerp (ask the Guru's)

http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=110090
Afbeelding

Rover 75 MK1 Connoisseur (2001) , Austin 1100 Glider (1969), MG B GT MK1 (1967)

MvG. Jeroen
Plaats reactie