Opeens hogere topsnelheid?
Opeens hogere topsnelheid?
Ja ik kwam net van de zaak teruggereden en ik dacht, hijs vast nog wel warm na 7,5 uur stilgestaan te hebben, dus ik ging maar gelijk plankgas achter m'n baassie aan. Die had ik vrij vlot ingehaald, maar daarna bleef ie maar doortrekken, mijn beessie. Tot 195, zelfs op euro 95. Nou vraag ik mij af, heb ik de laatste keer per ongeluk 98 getankt, of is het moment dat ik 'm opblaas best dichtbij gekomen?
Ik kan mij wel verhalen herinneren vanneh; ''joah hij ging net kei hard!'' en dat vervolgens de engine naar de klote was binnen een week.
Dus nou vroeg ik mij af, gaat dat bij mij ook gebeuren, of zat ik toevallig in een slipstream van een lamborghini die 4,5 uur eerder die dag wellicht diezelfde strook op de snelweg heeft bereden?
Alvast bedankt.
Ik kan mij wel verhalen herinneren vanneh; ''joah hij ging net kei hard!'' en dat vervolgens de engine naar de klote was binnen een week.
Dus nou vroeg ik mij af, gaat dat bij mij ook gebeuren, of zat ik toevallig in een slipstream van een lamborghini die 4,5 uur eerder die dag wellicht diezelfde strook op de snelweg heeft bereden?
Alvast bedankt.
Na 7,5 uur is je blok echt niet meer op bedrijfs temperatuur hoor, dus zou best eens kunnen dat als je dit soort dingen vaker doet je blok aan zijn eind is.
Vorige week met de gti naar Nordhorn geweest heen 230op de teller terug niet over de 220 te krijgen... was allebij niet tot aan de toerenbegrenzer inde 5 dus kan harder
Vorige week met de gti naar Nordhorn geweest heen 230op de teller terug niet over de 220 te krijgen... was allebij niet tot aan de toerenbegrenzer inde 5 dus kan harder

- 118GTR
- MG-R Core
- Berichten: 4198
- Lid geworden op: di nov 26, 2002 4:58 pm
- Woonplaats: Nijmegen - Hierden
- Contacteer:
ik dacht dat het 6750 was dat levert in een Gti 203 Km/h op, mocht het toch 6850 zijn dan kom je dus iets hoger uit..Mark16v schreef:ik mijn mij te herinneren dat met een GTi bak je in de begrenzer (6850rpm, is dat met een VVC hoger?) 230 echte kilometers moet kunnen halen.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Zoiets had ik vroeger ook met mijn puchje, toen stond de ontsteking niet 100% en had hij een dood punt. Soms had je geluk en dan trok je hem door het dooie punt heen en ging je opeens 10kmh harder 

You only need 2 things in life: Duct Tape and WD40. If it moves and it shouldn't : Duct Tape. If it doesn't move and it should: WD40.