Beruchte R32
Beruchte R32
Met blauwe knipperlampjes en 'STOP POLITIE' bordjes in het interieur :P
Gelukkig was niet ik de ongelukkige, maar stond ie bij een ongevaar op de andere rijstrook..
Woutmobiel is gespot afgelopen Zondagavond rond 17u op de A15 bij Tiel. Jullie zijn dus gewaarschuwd, ook hier is een (de?) R32 werkzaam.
Gelukkig was niet ik de ongelukkige, maar stond ie bij een ongevaar op de andere rijstrook..
Woutmobiel is gespot afgelopen Zondagavond rond 17u op de A15 bij Tiel. Jullie zijn dus gewaarschuwd, ook hier is een (de?) R32 werkzaam.
-
- Moderator
- Contacteer:
een R32 ..... dacht eerst "een skyline???" .... maar een R32 is dus een golf
Maaruh waarom berucht? ... of het nou een benz, een smart, een R32 of een eenpitter offroad is... als hij achter je rijd met "stop politie" stopt men toch wel.
als die honden je geld willen hebben en een seconde hebben gehad je kenteken te onthouden dan is het toch al onzin ze eruit proberen te rijden.
... jammer genoeg
Maaruh waarom berucht? ... of het nou een benz, een smart, een R32 of een eenpitter offroad is... als hij achter je rijd met "stop politie" stopt men toch wel.
als die honden je geld willen hebben en een seconde hebben gehad je kenteken te onthouden dan is het toch al onzin ze eruit proberen te rijden.
... jammer genoeg

You can go fast ... but I can go anywhere.
- 118GTR
- MG-R Core
- Contacteer:
Berucht omdat die R32 ervoor gezorgt heeft dat 114metro een hele dure zandvoort dag had.Rover schreef: Maaruh waarom berucht? ... of het nou een benz, een smart, een R32 of een eenpitter offroad is... als hij achter je rijd met "stop politie" stopt men toch wel.
Rover 118 GTi VVC MK3.2
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Rover 114 GTi Racer -> to Belgium
Rover 416si LPG = for sale
Rover ZS 160 G3 ;-) => Daily
Preparing a 190+ VHPD Engine
www.118GTi.tk
Aan hard gaan is nog nooit iemand overleden, plotseling en hard tot stilstand komen, dat is het grote gevaar!
Indien je ''stop politie'' achter je getoond ziet worden en als je dan staande gehouden wordt en je krijgt een boete voor te hard rijden, dan heb je ze blijkbaar niet eerder in de gaten gehad. Dan heb je niet goed gespiegeld, dan heb je hoogstwaarschijnlijk onverantwoord te hard gereden. Dan heb je de boete eigenlijk terecht gekregen.
Tuurlijk is het poep, maar ja, dat hedde wel is, zoals ze in broabant zeggen.
Tuurlijk is het poep, maar ja, dat hedde wel is, zoals ze in broabant zeggen.
- Silly CVT
- MG-R Freak
- Contacteer:
Zodra ik een auto zie die mij als een speer achterna gaat, ongeacht welk type, waar dan ook.... Dan ga ik aan de kant en toedeloe!!!
Ik gedraag me wel ff. Je weet maar nooit want die kaffers rijden ook gewoon in elk ander type auto. Ik kijk wel beter uit.
Ik sport in ieder geval al nooit tegen een Golfje hier in de regio! Vriend van me is laatst van de Zeeweg geplukt na een rondje sporten met een Golf. Eind van de Zeeweg: "Stop politie" Rijbewijs inleveren en iemand bellen om thuis te komen. Rekening van tegen de €500,-
140km/pu op de Zeeweg is dus geen goeie actie als je een Golf achter je hebt!!!
Ik gedraag me wel ff. Je weet maar nooit want die kaffers rijden ook gewoon in elk ander type auto. Ik kijk wel beter uit.
Ik sport in ieder geval al nooit tegen een Golfje hier in de regio! Vriend van me is laatst van de Zeeweg geplukt na een rondje sporten met een Golf. Eind van de Zeeweg: "Stop politie" Rijbewijs inleveren en iemand bellen om thuis te komen. Rekening van tegen de €500,-

Een heleboel grappenmakers???Anton schreef:Als je niet stopt komt er vanzelf een blauw lampje bij
En als je dan nog doorrijd komen er een heleboel witte auto's met een hoop blauwe lampjes
Maar dit kan wel handig zijn voor al jullie laagvliegers www.flitsservice.nl en dan op kentekenlijst, staan (bijna) alle kentekens en eigenschappen van die vervelende, irritante, gemene, enz... (laat ik deze zin maar niet afmaken),.

Doe er je voordeel mee....
Idd.. Iemand hebben die je achterna zit op de snelweg is nono..
Wil em best heel even weg trekken bij het stoplicht, zolang het een niet al te verdachte wagen is, maar op een 80 weg stopt het dan ook zeker wel rond de 90-100 waarna ik em weer lekker af laat zakken.. de mazzel, ik ga mn rijbewijs toch zeker niet riskeren..
Wil em best heel even weg trekken bij het stoplicht, zolang het een niet al te verdachte wagen is, maar op een 80 weg stopt het dan ook zeker wel rond de 90-100 waarna ik em weer lekker af laat zakken.. de mazzel, ik ga mn rijbewijs toch zeker niet riskeren..
SillyTC schreef:
is dat geen uitlokking en dus verboden ?
- mulder83
- MG-R Addict
uitlokking is officieel verboden maar als hun jou beetje opfokken wordt dat natuurlijk niet gezegt he, zie je toch vaker op die programma's maken die wouten fout na fout maar daar mag je dan niks over zeggen anders weer 225,- erbij.
Hier in Venlo ook vaker gaan ze met 70 over brug waar je 50 mag, kar ik er gewoon met 70 achteraan en nog nooit aangehouden.
Of van die acties stoplicht rood even lampies aan door rijden en lampies weer uit, honden zijn het soms hoor.
Zag ik er zondag met zandvoort ook nog 2 van de Marechaussee op motor even sprintje tegen elkaar bij stoplicht en dat stopte echt niet bij 100 ;)
Hier in Venlo ook vaker gaan ze met 70 over brug waar je 50 mag, kar ik er gewoon met 70 achteraan en nog nooit aangehouden.
Of van die acties stoplicht rood even lampies aan door rijden en lampies weer uit, honden zijn het soms hoor.
Zag ik er zondag met zandvoort ook nog 2 van de Marechaussee op motor even sprintje tegen elkaar bij stoplicht en dat stopte echt niet bij 100 ;)