Welk type rij ik?

414 416 418 420 45
Plaats reactie
qwilgehof

Welk type rij ik?

Bericht door qwilgehof »

Zoals sommige van jullie weten ben ik ook iemand die sinds 1,5 week op stand rijd, namelijk in een Rover 45 2.0 IDT 5 deurs.

Maar nu is mijn vraag welke uitvoering rij ik precies? Iemand enig idee hoe ik hierachter kom?

Als ik de verkoper geloven moet, zou het een Club uitvoering moeten zijn, maar als ik de specificaties oproep bij autotrader, dan zie ik dat er vanaf 11/2002 zij-aibags in zouden moeten zitten, maar deze kan ik toch echt nergens vinden, en mijne is toch uit januari 2003.

Dus kan je ergens terug vinden welke uitvoering je rijd? :?:

Alvast bedankt
Kirpeknots

Bericht door Kirpeknots »

Jouw auto kan modeljaar 2001/2002 zijn en in 2003 op kenteken zijn gezet. Niet alle auto's zijn direct na de productie verkocht.

Als je zwarte wijzerplaten hebt dan is het sowieso geen modeljaar 2003. Als je wijzerplaten créme zijn dan heb je wel een modeljaar 2003.

Ik heb een modeljaar 2001 Club gehad en zijairbags was toen nog een optie. De 115pk diesel was toen ook nog niet beschikbaar.
qwilgehof

Bedankt.

Bericht door qwilgehof »

Thanx. Ik heb inderdaad zwarte platen.

Maar is het dan wel de club uitvoering? Kan je dat op een of andere manier controleren?
Kirpeknots

Een club is te herkennen aan velgen van het type "Fission" (die heb jij volgens de foto), airconditioning en electrisch bedienbare ramen achter. Ook de binnenbekleding van de basis is anders.

De basis uitvoering heeft wieldoppen.

Een sterling heeft chrome spiefelkappen en vreselijk lelijke velgen. ;) Die heb je ook niet
qwilgehof

Sommige weten ook alles he!!

Bericht door qwilgehof »

Sommige weten ook alles he!! :D

Thanx again....
Kirpeknots

Tjah. Toen ik mijn vorige 45 uit ging kiezen moest ik het weten. Ik weet overigens meer van de 1996-1998 Rover's omdat ik toen met/voor Rover werkte.
Plaats reactie