natte voeten

Plaats reactie
mgf en mgb

natte voeten

Bericht door mgf en mgb »

natte voeten...

Me condensor maakt me voeten nat en komt dus af en toe water daar bij me voeten (bijrijderskant)
hoe is dit op te lossen?

Mvg Remco
Knakker

Bericht door Knakker »

kaplaarzen aantrekken :)
mgf en mgb

Knakker schreef:kaplaarzen aantrekken :)
8) :shock:
vincent

Bericht door vincent »

Aan laten trekken, het ging immers om de bijrijderskant ! ;)
PeterG

Bericht door PeterG »

Als het te erg wordt kan een duikpak ook soelaas brengen. :mrgreen:
mgf en mgb

PeterG schreef:Als het te erg wordt kan een duikpak ook soelaas brengen. :mrgreen:
nu weer even ontopic
kasper

Bericht door kasper »

Onder aan de condensor zit een slangetje dit past op een afvoertje wat zeer kort in het midden onder de condensor zit, tegen het schutbord aan. Het is zeer wel mogelijk dat dit losgeschoten (per ongeluk losgetrapt) is. Even weer vast zetten moet je vrijwaarden van kaplaarzen, tenminste als dit ook de oorzaak is!

Blaas de afvoer even door, voordat je de slang op de "slangtule" plaatst!
Bruno
MG-R Addict
Contacteer:

Bericht door Bruno »

nice one Kasper,

Anyway op MGF.Be liep er ook ooit een topic over. JE vindt er ook een foto van het item waarvan sprake : http://www.mobitronics.net/mgf/viewtopi ... ight=airco
Afbeelding
MGF '180' VVC
MGTF Elegance
MG ZR MK1 VGK 2.0 Racer
MG ZR MK2 190 Cupracer
2 X Rover 114 Cupracer
kasper

Bericht door kasper »

Toen ik mijn MG-SP.com brake cylinder support aan het monteren was zag ik dat ik ditzelfde probleempje ook kende. Waarschijnlijk mee losgekomen bij het verwijderen van de vloerbedekking.
Jean

Bericht door Jean »

Dan moet ik bij mij ook even checken voor de zekerheid. Ik heb ook het bracket geplaatst, misschien dat ik hem dan ook los heb gestoten. Ik heb nog niet gemerkt dat de matten nat zouden zijn.
Plaats reactie