als ik vanaf wormerveer naar alkmaar rij binnendoor zonder over de a9 te gaan dan kom ik net buiten wormerveer een zs tegen
nah die staat altijd geparkeerd bij gorbert branddeuren (weet niet of de naam echt goed is nooit duidelijk kunnen lezen)
maar hij staat meestal alleen langs de weg mooi ding om te zien
Als je zo snel langs rijdt kan je de naam inderdaad niet goed lezen al zijn zijn de letters een halve meter hoog, het is Gorter Branddeuren.
Maar dank je voor het compliment, als je volgende keer langsrijdt toeter dan even zodat ik jouw mobiel ook kan bewonderen.
Die zie ik ook regelmatig staan. Ik tuuter ook wel ff maar dan zie je geen Rover TC maar een Seat Inca of bus voorbij gaan met WEXS op de zijkant, haha.
Ik heb echt de halve dag naar buiten gekeken hoor en niets gezien, ik denk dat je onderhand het gebouw in moet rijden om m'n aandacht te trekken
Voor als je een zwaaiend persoon zoekt: ik zit midden achter het nephouten gedeelte !
aha dan rij ik volgende keer wel de roldeur door die stond open
maar best knap dat je niks hoorde reed voorbij met intstall voluit aan en toeterend hahaha
Als je over de vrijheidweg aan kwam zetten heb ik je zeker wel gezien, dat was zo'n tien meter bij mij vandaan. De isolatie is daar wel goed dus ik heb je niet gehoord , maarre mooi kar ook !