water in mn 75

75 en 75 Tourer
Plaats reactie
pagan
MG-R Freak

Bericht door pagan »

Mogelijkheden zijn oa.

Dichtingen van het electrisch dak? Als je r een hebt natuurlijk.
Raamdichtingen?
Of zoals in mijn 600 een open lasnaad (leuk hoor hebben we heel lang naar gezocht).

Veel succes met zoeken.

Grtz, Pagan
Afbeelding
D. Buijs

Bericht door D. Buijs »

Kijk eens bij de pedalen, voel aan de bekleding waar hij op het hoogste punt nat is, ook tegen de wielkast en middenconsole. Misschien kun je zo verder komen. Voel ook eens goed bij de rechterkant op deze plekken, als j eeen verstopping hebt in de "onderste"slanguitlopen kun je het rechts misschien nog voorkomen.

Veel succes met zoeken en drogen.....
D. Buijs

Bericht door D. Buijs »

Mijn dealer heeft bij alle lopende 75's de onderkant van alle slangen afgesneden, dit op verzoek van de importeur destijds. (veel problemen met ondergelopen electronica).
Ducloi
MG-R Fanatic

waterafvoer inkorten

Bericht door Ducloi »

is dat echt bij elke 75 gebeurd in nederland.
of maar een paar.
ron75

Bericht door ron75 »

hallo victor bij mij was het dus niet gedaan hebze alle drie zelf ingekort en die jij bedoelt met een dunne stok door geprikt zou je ook met een kabel trekker kunnen proberen . zijn je airco slangen niet verstopt want dan loopt het ook ergens heen waar je het niet wild dat van die slangen kan ik niet vinden op je cd enook war je zo moeilijk bij komt met heet water door gespoeld
maccebeer

Re: water in mn 75

Bericht door maccebeer »

Een aantal weken geleden reed ik met mijn 75 door de wasstraat. De hogedrukspuit van deze wasstraat spoot zo hard dat het water door de deurnaad, bij mijn voeten, naar binnen kwam. Het was dus drijfnat daar. Ik was hem nu maar met de hand.........
Plaats reactie