jzs .... kinderwagen ..... jullie hebben thuis echt geen reet te vertellen hé
en dan te bedenken dat de kinderwagen waar ik vroeger in lag/zat gewoon opgevouwen achter de voorstoelen lag (in dat passagiers voeten stuk) terwijl ik op de achterbak zat.
Maar nee hoor .... tegenwoordig moet men een gigantisch stuk babyplastic met 18"offroadbanden.
Nâh, aan de andere kant ... eigen schuld dikke bult :P
Dat rubber van Rover (Dennis) zie ik ook wel (véél makkelijker bereikbaar dan via die onder t zekeringskastje).
Dennis: Hoe kom jij dan bij die doorvoer aan de binnenkant? Heb jij geen airco of heb je gewoon je hele dashboard eruit gehaald? Dat lijkt me echt een klote werk en ook vij moeilijk om weer netjes terug te plaatsen.
(bij mij ligt nu trouwens m'n dasboardkastje (link+rechts), middenconsole, armsteun, leuning achterbank, kofferbakbekleding en de binnenzijde van de dorpels (voor en achter) open en dat vind ik eigenlijk wel genoeg)
Ik moet er trouwens bij zeggen dat ik wel een redelijk zware audio installatie heb waar wel dikke bekabeling e.d. voor nodig is (heb nu 35mm2)
Thunderaart schreef:Dennis: Hoe kom jij dan bij die doorvoer aan de binnenkant? Heb jij geen airco of heb je gewoon je hele dashboard eruit gehaald? Dat lijkt me echt een kl*t* werk en ook vij moeilijk om weer netjes terug te plaatsen.
Hya,
Nope, ik heb geen airco ... ik heb arko
Ik heb het dashboardkastje gedemonteerd en wat van de vloerbedekking aan de kant gehaald... en kon toen makkelijk bij het rubber cq het gat.
Geen idee hoe het gaat als daar ergens een airco zit .... maar het rubber is er makkelijk uit te halen... dus dan kan je ff kijken of je binnen licht kan zien
Meestal is er toch wel de mogelijkheid wat langs te frommelen.
off topic on// He dennis, dat rubber van je trottle body naar je filter is dat een standaard 400 slang? en heb je die aangesloten op een 52mm gasklep? ///Off topic off//
Idiots are so much fun... no wonder every village wants one!
Thunderaart schreef:
Dennis: Hoe kom jij dan bij die doorvoer aan de binnenkant? Heb jij geen airco of heb je gewoon je hele dashboard eruit gehaald? Dat lijkt me echt een kl*t* werk en ook vij moeilijk om weer netjes terug te plaatsen.
)
Het lukt mij ook niet om via de rechterkant de motorruimte te bereiken. En dit moet volgens rover lukken.
Ik heb nl. de originele kabelboom voor mijn trekhaak, en die gaat via de rechterkant naar een konstant plus en een dynamo gestuurde plus.
Ik ben er mee gestopt en heb de draden op rol achter de bekleding verstopt om het later weer eens te proberen.
Maar het doorvoeren gaat het gemakelijkst met een elektradraad met vaste kern die je gebruikt als een soort breinaald.
Andersom lijkt me makkelijker ... vanuit de motorruimte het interieur in.
Prop gewoon een berg draad naar binnen ... en dan kan je binnen gaan hengelen of je wat te pakken krijgt.
.. teminste, zo heb ik het toen gedaan.
Waarschijlijk omdat ik een oliegestookte 45 heb lukt dit niet omdat er binnen 5 cm dik isolatie zit. en die aico zit schuwlijk in de weg.
Als ik mijn breinaal naar binnen steek vanuit de motorruimte verdwijnt hij in de isolatie.
Ik heb de voedings kabel aan de linker kant in de goot lopen.
Van uit het motorruim naar binnen gestoken.
Isolatie bij de pedalen iets aan de kant gedrukt.
En kon toen de kabel net pakken.
De rca kabels liggen in het midden.
en de speaker kabels liggen bij mij rechts in de goot.
Rover 220 SD (weg in 2006)
MG ZS 120 Le Mans SE '03 (weg in 2014)
MG ZT 190 2.5 V6
bij mij liggen de voedingskabels ook links en speakerkabels rechts.
De versterker steekt onder mijn reservewiel zodat ik nog een volledige koffer ter mijne beschikking heb