Versterker inbouwen
Versterker inbouwen
Ik ben niet zo'n kenner op het gebied van versterkers en subs inbouwen maar is het lastig om in een 416 een versterker in te bouwen.
Ik doel dan vnl. op het trekken van de draden. Kan je vanaf je accu naar achteren komen en zoja, via welke weg is het het makkelijkst?
Hoe lopen (meestal) de speakerdraden naar achteren, lopen deze langs de deuren of via een andere weg?
Ik ben nogal een sloper dus eerst even advies vragen.
Ik doel dan vnl. op het trekken van de draden. Kan je vanaf je accu naar achteren komen en zoja, via welke weg is het het makkelijkst?
Hoe lopen (meestal) de speakerdraden naar achteren, lopen deze langs de deuren of via een andere weg?
Ik ben nogal een sloper dus eerst even advies vragen.
-
- Moderator
- Contacteer:
Hya,
ik heb een dikke + en een dikke - vanaf de accu naar achteren (zekering tussen kabel en + van accu)
Die komen "onder het stuur" naar binnen en gaan via de linkerkant naar achteren. De bedrading vanaf de radio naar de versterker gaan via rechts.
Die stukken kunstof in de deuropeningen zijn makkelijk te verwijderen en dan kan je de bekabeling zo onder de vloerbekleding proppen.
En dan heb ik het zo in de koffer van m'n 418hatch :

cheers,
Dennis
ik heb een dikke + en een dikke - vanaf de accu naar achteren (zekering tussen kabel en + van accu)
Die komen "onder het stuur" naar binnen en gaan via de linkerkant naar achteren. De bedrading vanaf de radio naar de versterker gaan via rechts.
Die stukken kunstof in de deuropeningen zijn makkelijk te verwijderen en dan kan je de bekabeling zo onder de vloerbekleding proppen.
En dan heb ik het zo in de koffer van m'n 418hatch :

cheers,
Dennis

You can go fast ... but I can go anywhere.
Ik ben nu dus ook bezig met het inbouwen van m'n versterkers, compo en sub in m'n 416 sedan. De signaalkabels heb ik al gelegd, alleen krijg ik dus m'n voedingskabel niet voor elkaar. Waar kan ik het beste de doorvoer naar binnen maken? Ik lees net al onder het stuur, ik zie alleen geen ruimte of een al bestaande doorvoer. Ik heb helaas ook geen brug tot m'n beschikking, dus dat is zoiezo al lastig.
Zijn er mensen die het anders hebben? Ik zie aan de passagierszijde wel een doorvoer, maar daar kan ik van binnenuit weer niet bij, omdat die airco ellende daar zit.
Wie helpt me uit de brand?
Zijn er mensen die het anders hebben? Ik zie aan de passagierszijde wel een doorvoer, maar daar kan ik van binnenuit weer niet bij, omdat die airco ellende daar zit.
Wie helpt me uit de brand?
Oké, laat ik m zitten. Het ziet er bij mij trouwens wel iets anders uit als op die foto van jou, het zekeringkastje móet er wel uit, anders zie ik die doorvoer niet eens.
In ieder geval bedankt voor de snelle reacties steeds, ik ga zaterdag denk ik weer verder, kan voorlopig toch niet autorijden ivm een ingenomen rijbewijs
In ieder geval bedankt voor de snelle reacties steeds, ik ga zaterdag denk ik weer verder, kan voorlopig toch niet autorijden ivm een ingenomen rijbewijs