Velgen help!?
Velgen help!?
hoi ik vandaag met me vakantiecentjes in me zak op zoek naar velgen voor mij rover 25 ik ging naar velgenland in vijfhuizen zegt die vent dat er geen 17 inch onder een rover past is dit bullshit of echt zo?jullie hebbe toch ook 17 inch heb iemand voor mij een goed en leuk adres waar ik velgen kan halen voor me rover die ik heel graag wil groetejes Arvin uit den haag
-
- MG-R Freak
- Contacteer:
sorry hoor, maar dat je je geld uitgeeft bij velgenland
mijn vorige mg had 17 inch
en daar kon zelfs 19 inch onder.
dus dan zou er onder jouw auto echt wel 17 inch passen hoor.
maar ga niet naar velgenland
die geven je gerust een verkeerde maat mee (et enz enz)
en je krijgt gebruikte banden als je niet om nieuwe vraagt.(waar je natuurlijk weer meer voor moet betalen)

mijn vorige mg had 17 inch
en daar kon zelfs 19 inch onder.
dus dan zou er onder jouw auto echt wel 17 inch passen hoor.
maar ga niet naar velgenland
die geven je gerust een verkeerde maat mee (et enz enz)
en je krijgt gebruikte banden als je niet om nieuwe vraagt.(waar je natuurlijk weer meer voor moet betalen)
Dit is echt de grootstmogelijke onzin de ZR staat standaard op 17 en is zo goed als gelijk aan de 25.
De 25 heeft gewoon 4x100 en dat is hetzelfde als onder andere Civic's het enige waar je op moet letten is de ET waarde maar dat kan een goede velgenboer je ook vertellen.
Op de engelse fora zie je geregeld mensen met 19 inch dus tot daar kun je ongeveer wel gaan
Mijn advies is dan ook om met een grote boog om bedrijven heen te lopen die zeggen dat dit niet kan.
edit: ik moet sneller leren typen
De 25 heeft gewoon 4x100 en dat is hetzelfde als onder andere Civic's het enige waar je op moet letten is de ET waarde maar dat kan een goede velgenboer je ook vertellen.
Op de engelse fora zie je geregeld mensen met 19 inch dus tot daar kun je ongeveer wel gaan

Mijn advies is dan ook om met een grote boog om bedrijven heen te lopen die zeggen dat dit niet kan.
edit: ik moet sneller leren typen
wat krijgen we nou challenge :P
Ik had ze voor 1050,- incl. banden en met slotbouten (balanceren van wielen ook incl.)
Ik was toendertijd ook aan het zoeken toen ik die velgen nog niet had, ging dus ook even naar velgenland en zei toen ook dat er geen 17" onder pastte
. Nouja dan niet zou ik zeggen verkoopt ie toch geen velgen aan je 
Ik had ze voor 1050,- incl. banden en met slotbouten (balanceren van wielen ook incl.)
Ik was toendertijd ook aan het zoeken toen ik die velgen nog niet had, ging dus ook even naar velgenland en zei toen ook dat er geen 17" onder pastte

Was voor een nieuwe set OZ Racing F1 16" €400,00 kwijt.
Banden kun je van ca. 240 tot 800 euro krijgen...(per 4)
Vast nog wel meer uitschieters...
maar bijv:
Kumho ECSTA SPT KU31 215/45 R17 ca. 100/st
Uniroyal RainSport 1 215/45 ZR17 87W ca 110/st
Toyo PROXES CF 1 215/45 ZR17 87W ca. 117/st
Met een leuke aanbieding moet je voor 800 wel wat leuks kunnen krijgen...
Even flink informeren en rondsurfen...
Anders een demo set is meestal ook geschikt te krijgen.
Banden kun je van ca. 240 tot 800 euro krijgen...(per 4)
Vast nog wel meer uitschieters...
maar bijv:
Kumho ECSTA SPT KU31 215/45 R17 ca. 100/st
Uniroyal RainSport 1 215/45 ZR17 87W ca 110/st
Toyo PROXES CF 1 215/45 ZR17 87W ca. 117/st
Met een leuke aanbieding moet je voor 800 wel wat leuks kunnen krijgen...
Even flink informeren en rondsurfen...
Anders een demo set is meestal ook geschikt te krijgen.